#1 Skrevet Juli 9, 2007 Har fått tak i 4 stk 19" rs6 felger som ligger i Hønefoss. Noen som skal fra Østlandet i nærmeste fremtid? Som har litt plass og evt har lyst på en liten kompensasjon for det ekstra bensin/diesel forbruket? Å sende de med posten til 700,- er ikke så veldig aktuelt, men blir vel løsningen hvis ingen kan hjelpe meg litt her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2007 Har fått tak i 4 stk 19" rs6 felger som ligger i Hønefoss. Noen som skal fra Østlandet i nærmeste fremtid? Som har litt plass og evt har lyst på en liten kompensasjon for det ekstra bensin/diesel forbruket? Å sende de med posten til 700,- er ikke så veldig aktuelt, men blir vel løsningen hvis ingen kan hjelpe meg litt her... ¨¨ Du får reise på rudskogen, også svippe innom på vei hjem og hente de.... Hadde jeg hatt plass sku jeg ha hjulpe men, har full bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2007 Det hadde jo vært en plan, men problemet er at jeg selv skal opp til Molde... og det er helt feil retning kan man si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2007 Absolutt ingen som skal ut å kjøre på tur? Med litt stor bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...