#1 Skrevet Juli 9, 2007 Hva diameter er det på opphengskulen på ur-quattro framme ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2007 den skal nok være 18mm den gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2007 Og man får bare kjøpt 17 og 19mm kuler idag... Så jeg måtte frem med fres'en og monterte 19mm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 Kjøpte original kule foran for 2 år siden (og de selges fortsatt). Kosta 1400 i Norge men ble litt billigere fra Tyskland. Den er i alle fall 1mm større i diameteren enn til vanlig coupe quattro. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 Kremt, heftige gutter bytter jo til støpte bærearmer og bærekule fra 20V ur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2007 Og man får bare kjøpt 17 og 19mm kuler idag... Så jeg måtte frem med fres'en og monterte 19mm;) Kjøpte du Orginalt eller? skal ha 19 mm på gammele bærarm på b4/passat fjør beinet mitt ,så passer bra for meg med 19 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2007 Kjøpte på bilxtra, 3-400kr stk eller noe. Byttet alle 4 så ble litt dyrt med 4 x 1400kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2007 Kjøpte på bilxtra, 3-400kr stk eller noe. Byttet alle 4 så ble litt dyrt med 4 x 1400kr... Urquattro skal være Ur Et verksted i Sverige hadde satt på 17mm kule, altså fra coupe quattro, på min og det fikk konsekvenser for skjermen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2007 Urquattro skal være Ur Et verksted i Sverige hadde satt på 17mm kule, altså fra coupe quattro, på min og det fikk konsekvenser for skjermen Mja, men det får ikke noe konsekvenser om man går andre veien, altså setter i 19mm kule... er jo ikke mye man skal file før den passer;) Men for all del, om man vil betale 4x prisen så... Men tilogmed møller var usikker på str på denne, synd om man da får 17mm og ikke får bytte siden det er tysklandsvare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2007 Var det 1400 for opphengskulene bak også? Det som er synd om man bytter til 19mm og filer på fjærbeinet, er at om neste eier eller en etter der igjen setter på originaldel, så kan det få litt kjipe konsekvenser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...