Hva vil du anbefale av senkesett??

Anbefalte innlegg

skal nå senk min audi a6 avant 98

hva vil dere abefale av senke sett på den ??

skal bare ha fjører tenkte jeg 30/30.

noen som har gjort dette og bilder av det??

redd for at den blir høy forran og lavere bak som den er i dag.

hva vil dere anbefale av eilbach, koni, inter alloy eller noe annet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Cobra fjærer på min A6. Senker 30/20 i teorien , 40 foran og 20 bak = perfekt for meg som bare skulle senke "litt". God service hos Gundersen sportscar som importerer disse.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R uten tvil. Utrolig bra kvalitet i forhold til mye annet jeg jeg har prøvd. Så og si null sig på fjerene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen flere?? noen som vet om den blir høyer fåran eller bak med 30/30 senking eller om man burde ha 30/20???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det oppsettet jeg har så er bilen min like " høy " foran som bak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har Eibach 30/30 på min a4, er storfornøyd med det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Generelt er det som med så veldig mye annet her i verden;

man får hva man betaler for.

 

Fjærleverandører som Eibach, H&R og Vogtland er vel de tre som er annerkjent som VELDIG bra fjærer og koster deretter. Finnes og fler kjente merker som alle varierer i pris o.l. Koni, Weitec, FK, Lesjöfors (vi har klubbrabatter) osv.

 

Sånn rent OPTISK må jeg si jeg ble litt overrasket over Espen Andersen sin A6 1.8TQ, den ble perfekt lav. Den fikk et HR sett som vel senket 40/40 og dette så lavt og fint ut, uten å skamsenke.

 

Ville nok anbefale deg disse HR 40 fjærene sammen med f.eks. gule eller røde Koni dempere, evt Bilstein dempere e.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok ikke jeg skal senke mer en 30 da jeg driver med noe jakt og fiske og bilen skal kune gå på grus veie og komme av den og få parkere hehe.

men har jo 100 man kan bruke på det. men får se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt på Eibach 35mm på passaten, er litt lavere foran enn bak(perfekt syns jeg). Behagelig i små humper og vaskebrett, men samtidig stivt og sportslig når det gjelder. Meget fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler H&R senkefjærer 40 mm. Jeg hadde dette på min A6 og var storfornøyd.

Her er noen bilder ;)

snk.JPG

Felg.JPG

5.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Eibach 30mm fjører til deg hvis du er interessert. Kun kjørt med en sesong og selges grunnet overgang til gewinde siden tiden var moden for støtdemperbytte.

 

Ups, så nå at du har Quattro (heldiggris). Da passer nok ikke settet jeg har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Eibach 30mm fjører til deg hvis du er interessert. Kun kjørt med en sesong og selges grunnet overgang til gewinde siden tiden var moden for støtdemperbytte.

 

Ups, så nå at du har Quattro (heldiggris). Da passer nok ikke settet jeg har.

 

hehe. så klart man skal ha q. tror nok ikke det kommer noe bil på tune her uten q igen.

håper da ivertfall ikke det. var veldig praktisk på gatebil gjørma i vertfall hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lytt til de kloke bergenske ord!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.