#1 Skrevet Juli 9, 2007 Noen som vet??? skal på touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2007 Jeg har, men de er litt skadet... Hvis det er ET45 du mener, altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2007 vil ha nye......ellers takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2007 Spør Christer på Dekkskift.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2007 Takk!! skal gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2007 Jeg får inn et sett av 8x19" RS6 ET45 i neste uke 8,5x19 RS6 er ikke like lett å få tak i, samt mye høyere pris Bare å ringe meg hvis det er intr, så kan jeg holde de av for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2007 du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...