#1 Skrevet Juli 9, 2007 Jeg har byttet G-Lader nå, og startet opp første gang etter byttet idag. MEN, når jeg satt den i gir og begynte prøveturen, så begynte oljelampa å lyse, samt at det begynte å "skrike" fra dashen. Vært på telefon med et par stykker som har god peil, og de mener det kan ha noe med oljetrykksbryteren å gjøre. Fant en løs ledning jeg ikke er helt sikker på hva går til, men knipset noen bilder med telefonen i håp om at noen kanskje har vært borti samme problemet, og kunne hjulpet meg. Det er altså den BLÅ ledningen som går ned over oljefilteret der som er løs. Den sitter med en kabelsko som har en sort hette over seg. Noen som kan si meg hvor den skal sitte hen i andre enden ? Drar på ferie nå, og vil gjerne ha bilen i orden så fort som overhodet mulig. Takker og bukker for alle innspill her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2007 Oljelampa og den skrikinga begynner forøvrig også hvis jeg ruser motoren opp mot 3-4000rpm.. Sjekket olja på peilepinnen, så det er greit, og jeg har oljetrykk ifølge oljetrykksmåleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2007 Litt usikker, ser da ikke original ut den ledningen, men kanskje på den ledige koblingen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 Litt usikker, ser da ikke original ut den ledningen, men kanskje på den ledige koblingen her? Har prøvd. Satt på en kabelsko og skrudde på den koblingen til venstre, som var ledig, men det hjalp ikke Utrolig irriterende den ulinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 Er dette farlig å kjøre med, til nærmeste VAG-forhandler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2007 det der er jo en oljetrykksgiver, det skal sitte en oljetrykksbryter rett bak giveren, er sikkert der problemet ligger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2007 det der er jo en oljetrykksgiver, det skal sitte en oljetrykksbryter rett bak giveren, er sikkert der problemet ligger Så der den svarte hetta sitter over koblingen, det er oljetrykksbryteren ? Den som ikke er tilkoblet i andre enden, kun i bunnen der hetta er.. Altså den blå ledningen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2007 Du har originalt to tilkoblingspunkter på oljefilter huset, den ene er oljetemperaturgiver og den andre er oljetrykksbryter. Ut av det jeg ser på bildet over så har du satt oljetempgiveren der oljetrykkbryteren skal sitte. Bare å bytte om disse to så kanskje det hjelper litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2007 det er bare dårlig kontakt i den ledningen , den gjor det når jeg og hadde den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2007 Alt er fikset, nye ledninger er koblet til. Tråden kan stenges ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...