#1 Skrevet Juli 9, 2007 Er det noen som veit om du må ut me cammene for å bytte camkjede strammer, eller trenger du ikke det?? Bilen er en 1,8t 97mod Takk for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2007 Ja, det må du. Noen mener at det trenger du ikke, men ikke forstår jeg hvordan de gjør det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2007 Har faktisk hørt at det er ett lite triks jeg og, sånn at du sliper og ta av reg-reima. Lurer på om jeg skal sette det bort til et firma læl, gidder ikke å starte med det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 Har faktisk hørt at det er ett lite triks jeg og, sånn at du sliper og ta av reg-reima.Lurer på om jeg skal sette det bort til et firma læl, gidder ikke å starte med det selv. Har du rasling i fra strammeren/kjedet el? Jeg har det nå,så må ta det i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 jepp, har nok det. Er jo ikke så lenge siden jeg byttet reg-reim heller. Og no må jeg av med den igjen: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2007 Jeg bruker ikke å ta vekk kammene og reg.reima når jeg skifter strammer/kjede iallefall strips fast reima i kamhjulet og skur løs alle opplagringene på kammen så er det bare å vippe opp kammene i bakkant og bytte kjede og strammer. slipper tilogmed å ta fram fronten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2007 Hmmm, så det er det som er trikset ja:) Da skal jeg prøve å gjøre det sånn jeg og. Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2007 Du får skrive og fortelle hvordan det gikk, er flere som skulle ha byttet kammkjede og strammer serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2007 skal gjøre det, men veit ikke helt når det blir enda da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2007 Please ta bilder, så vi andre kan prøve oss på det samme:D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...