#1 Skrevet Juli 9, 2007 har da støtt på et problem. kjøpte snudd innsug fra 034 motorsport til audi 5 sylindre 20vt. men da eg fikk det i dag og skulle montere det, får eg ikke på fuelrailen.(kræsjer med innsuget) motoren det gjelder er en AAN. så da er spørsmålet mitt: fra hvilken motor må eg har fuelrail fra for å få den på???? eller er der muli å kappe av fester på fuelrailen for å få det på? takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2007 ADU/ABY funker ihvertfall fint, jeg har ADU og 034 innsug.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2007 sakset fra 034 Some custom provisions are needed such as a throttle cable extension, ISV plumbing inlet and fuel rail mounting brackets, which can acommodate any factory rail with some simple fabrication depending on application. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 sakset fra 034 Some custom provisions are needed such as a throttle cable extension, ISV plumbing inlet and fuel rail mounting brackets, which can acommodate any factory rail with some simple fabrication depending on application. denne braketten som det står om. hvordan fungerer den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 ADU/ABY funker ihvertfall fint, jeg har ADU og 034 innsug.. ok, da får eg prøve å skaffe dette da..... takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...