#1 Skrevet Juli 9, 2007 Prøver å overbevise frøkna om at svarte felger på a3 en hadde blitt tøft. Finner derimot ikke så mye bilder å overbevise med. Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2007 har ikke svarte felger på min, men mørk grå! (finner ingen bilder med svart felg til deg) men hun kan da ta en kikk, viss hun vill: http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6831 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2007 Var det jeg visste jeg. Frekt med litt mørke felger på grå bil. Takker! Nice ride!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2007 Var det jeg visste jeg. Frekt med litt mørke felger på grå bil. Takker! Nice ride!! takk takk! gjør seg med litt mørke felger på lys bil! også har jeg sølvfargede calippere bakom de mørkere felgene. knas det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...