Anbefalte innlegg

Noen som vet noe mer om hvilke stolunderstell som funker i en Rs2..? Har kommet frem til at jeg kan bruke stolunderstell fra -87 og oppover fra Audi 80, stemmer det?

Må ha et understell som passer i originale skliskinner, vil slippe å bolte universale fester i gulvet.. og ville jo vært fint å få justert setet frem og tilbake om noen andre skulle teste bilen kanskje.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer overens ifra alle Audi 80 B4.. Tror også du kan bruke fra B3 90 og Coupe'n..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^går det ann å få noen fester som er lavere enn de originale?...for å senke setet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På sportseter er det stålbuer som går opp i sidestøtten på sitteputa, uten disse vil sitteputa blir rimelig kjapt nedsittet.

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser av bildene i familiealbumet at det er forskjell i forhold til sidestøtte ja, men så lenge det passer i skinnene er jeg fornøyd, skal inn med noen Sparco-bøtter.. :) Må nok uansett kappe/sveise/fikse litt før jeg sitter godt... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.