#1 Skrevet Juli 10, 2007 Noen som vet noe mer om hvilke stolunderstell som funker i en Rs2..? Har kommet frem til at jeg kan bruke stolunderstell fra -87 og oppover fra Audi 80, stemmer det? Må ha et understell som passer i originale skliskinner, vil slippe å bolte universale fester i gulvet.. og ville jo vært fint å få justert setet frem og tilbake om noen andre skulle teste bilen kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2007 Stemmer overens ifra alle Audi 80 B4.. Tror også du kan bruke fra B3 90 og Coupe'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2007 ^går det ann å få noen fester som er lavere enn de originale?...for å senke setet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2007 På sportseter er det stålbuer som går opp i sidestøtten på sitteputa, uten disse vil sitteputa blir rimelig kjapt nedsittet. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2007 Ser av bildene i familiealbumet at det er forskjell i forhold til sidestøtte ja, men så lenge det passer i skinnene er jeg fornøyd, skal inn med noen Sparco-bøtter.. Må nok uansett kappe/sveise/fikse litt før jeg sitter godt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...