Facelift lykter a4 b5 96 mod ( monterings hjelp)

Anbefalte innlegg

Heisann folkens,

 

Er det noen som har montert og koblet disse på a4 eller a3 før som kunne tenke seg og hjelpe meg med og montere de på bilen min for en pengesum rundt 1000 kr

 

Jeg har vært borte fra norge nå i 3 mnd på seilings tokt i I Amerkia, og siden den ene hvodelykten min er sprekt i glasset vil jeg bytte de gamle lyktene omgående når jeg kommer hjem.

De nye strøm pluggene kjøpte jeg før jeg dro, visst du vet hvor jeg kan kjøpe kabel sko og det jeg trenger hadde jeg vært veldig takknemlig for det.

 

Tenkte og bestille lyktene fra NBS snart så jeg har de i posten når jeg kommer hjem.

 

Jeg vil ankomme bergen 20 juli..(trenger helga jeg kommer hjem til og si en veldig lang hei til deg dama: smil : )

 

Håper noen har lyst til å hjelpe meg selvom det er ferie og greier:)

 

PS: Jeg har desverrre ingen verktøy eller noen sted og gjøre dette, og visst du heller ikke har de rette verktøyet eller sted å stå, må evt gjøre det på "Gjør det selv verksted"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta kontakt med yngve på tlf 47 61 41 87. hils fra patrick med a3'en.. du får nok en meeeget rimelig pris i og med at han er mekaniker og har stort verksted disponibelt, betalte 1500 kr for og kappe litt i karroseriet,montering av lykter og xenon, døds billig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt: hvor i Bergen bor du?;)

Er ganske mekanisk anlagt (Villi, du har ikke rett til å uttale deg!) og har byttet lykter før på biler, men ennå ikke på en Audi. Har verktøy, men har ikke plass å stå:)

Kunne eventuelt tatt det på et lokallagsmøte? Da er det nok sikkert folk som kan noen triks!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta kontakt med yngve på tlf 47 61 41 87. hils fra patrick med a3'en.. du får nok en meeeget rimelig pris i og med at han er mekaniker og har stort verksted disponibelt, betalte 1500 kr for og kappe litt i karroseriet,montering av lykter og xenon, døds billig...

 

Takk for tipset, kanskje jeg skulle ta en telefon og høre med han når jeg nærmer meg norge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt: hvor i Bergen bor du?;)

Er ganske mekanisk anlagt (Villi, du har ikke rett til å uttale deg!) og har byttet lykter før på biler, men ennå ikke på en Audi. Har verktøy, men har ikke plass å stå:)

Kunne eventuelt tatt det på et lokallagsmøte? Da er det nok sikkert folk som kan noen triks!

 

Jeg bor på Haakonsvern, For å bytte til facelift lyktene må vi koble om strøm pluggene og skjære i litt i kaosseriet, så det egner seg vel ikke best og gjøre det på lokallags møte hehe :)

 

Men tanken var veeeeldig god:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.