#26 Skrevet Juli 18, 2007 Vi får se i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 19, 2007 Henter den i morgen istedet, ble liksom ikke tid i dag...hehe. Roger på jådåre`n ja... Søskenbarnet brukte han når corrado`n ble lakkert Han var meget fornøyd med jobben iallefall, men tok litt lang tid da..... bilen sto der i 3mnd... Ble fin da..... ble vel solgt for 5år siden ellerno.... gikk på inderøya.. noen som så den?? Blå/lilla med flaggruter bak ,rs fanger...osv Dette må være en stund siden. Hvis dere passerte Jådåren i vinter så kunne dere se en Neon som sto ute som vart sparklet... Denne står fortsatt ute og har vel egentlig knapt vært innenfor dørene siden i vinter... Så hvordan denne ser ut egentlig er vel et stort spørsmål da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 19, 2007 Dette må være en stund siden. Hvis dere passerte Jådåren i vinter så kunne dere se en Neon som sto ute som vart sparklet... Denne står fortsatt ute og har vel egentlig knapt vært innenfor dørene siden i vinter... Så hvordan denne ser ut egentlig er vel et stort spørsmål da.... Står den grønne bobla ute der enda eller? den var jo ganske grym den til rusta tok helt overhånd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 19, 2007 Den grønne bobla var ganske ribbet sist jeg så den... Og VELDIG mye synlig rust på den også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 21, 2007 Fikk da montert skjermen i dag, fikk god hjelp av samboern ,siden jeg er litt redusert..hehe Fikk også lyst på hellakkering men tror jeg får nøye meg med panser og h-skjermen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 22, 2007 Nokia bilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 22, 2007 Fikk også lyst på hellakkering men tror jeg får nøye meg med panser og h-skjermen Får ta rubbing og polering istede kanskje? Kan fort bli bra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 22, 2007 Får ta rubbing og polering istede kanskje? Kan fort bli bra det Hehe, kansje det holder? spezial prize? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 22, 2007 Den bilen er polert så mange ganger i år at jeg tror ikke det er stort mer å hente der Er vel småripene og sinkslippet som vises mest kanskje, er jo blank og fin ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 22, 2007 Er litt smått her og der ja.... bra til 17åring å være...hehe Har vunnet og polert litt her også...hihi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 22, 2007 Kan ta en kikk på den, og finne en fin fin pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 22, 2007 Kan ta en kikk på den, og finne en fin fin pris Får ta meg en tur til deg neste helg da ketil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 23, 2007 Du får gjøra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...