#1 Skrevet Juli 10, 2007 Heisann.. jeg tenkte jeg skulle spørre dere som kansje vet dette... jeg driver å skal bestille en grill til bilen min på møller på gjøvik.. Hvordan rabatt avtale har vi i VACN med Møller på Gjøvik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2007 Etter hva jeg har skjønt så varierer det veldig. Men de burde vel gi deg en 10% Det er jo bare å spørre dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2007 vi har ingen offisiell avtale med Møller Bil Gjøvik... Men om du spør pent får du inntil 15% uten å måtte handle masse der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2007 En slik avtale eksisterer ikke så ingen rabatt å hente er det svaret jeg og andre har fått ved forespørsel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2007 Har vi avtale med møller på lillehammer a? For der fikk da jeg beskjed om at vi fikk 10%.. Spørs om du får ta deg en tur til lillehammer;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2007 Har pleid aa faa 10% paa Lillehammer de gangene jeg har kjoept noe. Egentlig ganske stusselige greier, men mye bedre enn ingenting, litt paa grunn av prinsippet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2007 Jeg får stort sett 15% i Elverum, så jeg bestiller mestaparten der. Må krangle meg til 10% på Hamar(det gidder jeg sjelden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2007 Snakk med Trygve på delelageret og hør hvordan det ligger ann, han har en fot eller to innenfor klubben vår også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2007 15% i elverum:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...