Lurer på folkets meninger ang. dette; (div. mods på bilen)

Anbefalte innlegg

Jada.... Ikke mobb paint kunnskapene mine:p

 

RS2 refleksplate.

støpe inn skiltbrønn med skiltlys.

Dobbel eksos

Rs4 gitter sort

 

Vurderer og prøve meg på dette;

 

Meninger positive og negative taes imot.

amatørkøstom.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stygg bakfanger da gitt.. Hva med den andre ifra rieger og igjenspakkla hull. Eller bare en RS2 bakfanger.

Men er vel noe som heter "dare 2 be different".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stygg bakfanger da gitt.. Hva med den andre ifra rieger og igjenspakkla hull. Eller bare en RS2 bakfanger.

Men er vel noe som heter "dare 2 be different".

 

Kan være enig med deg at dette er en stygg bakfanger. Det er en bakfanger fra Seidl. Fikk den billig så lyst og prøve meg på noe med den.

 

Tror det hadde hjelpet mye og fått vekk hønsenettinga og inn med rs4 gitter og innfelt skilt. tror det ville hjelpet. Men bare en mulighet og finne ut det på ! bare og prøve ivei...

 

starter imorgen er planen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør på lars:) kan bli bra det her.Legg ut bilde når den er ferdig da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fler som har komentarer eller forslag som kan gjøres med denne ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir litt overkill med dobbel eksos på hver side. Tror det hadde blit litt ryddigere med 1 på hver side. Ellers kan dette bli kult hvis du gjør jobben skikkelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir litt overkill med dobbel eksos på hver side. Tror det hadde blit litt ryddigere med 1 på hver side. Ellers kan dette bli kult hvis du gjør jobben skikkelig.

 

Enig der, 1 på hver side blir nok riktigere, men ellers er jeg for planene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der, 1 på hver side blir nok riktigere, men ellers er jeg for planene.

 

Forslag til dim. på røra da ? eller burde prøve litt forskjelige for og se det ann kanskje....

Kan liksom ikke sette på svære gråse japserør. Må ha noe som ser rektig ut....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til dim. på røra da ? eller burde prøve litt forskjelige for og se det ann kanskje....

Kan liksom ikke sette på svære gråse japserør. Må ha noe som ser rektig ut....

 

2,5" holder i mine øyne... noe større, så blir det seende ut som japse wannabe i mine øyne.

Men selvfølgelig så er det din bil, og ditt valg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2,5" holder i mine øyne... noe større, så blir det seende ut som japse wannabe i mine øyne.

Men selvfølgelig så er det din bil, og ditt valg:)

 

Tanken og ha enkle rør har jeg faktisk ikke tenkt. Kan være en god ide. Må se det ann når fangeren er ferdigstøpt og skiltbrønnen har fått sin plass. Så prøve med litt forskjelige variasjoner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken og ha enkle rør har jeg faktisk ikke tenkt. Kan være en god ide. Må se det ann når fangeren er ferdigstøpt og skiltbrønnen har fått sin plass. Så prøve med litt forskjelige variasjoner

 

Bare å prøve seg fram ja. Tror nok du ender opp med 2X1 utløp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg 2x3" på min og kan ikke si det ser så japse ut akuratt. Jeg har riktignok 2x3" på samme side da men alikevell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg 2x3" på min og kan ikke si det ser så japse ut akuratt. Jeg har riktignok 2x3" på samme side da men alikevell.

 

Var ikke ment som angrep på noen altså, sa heller ikke at 3" er feil, bare at jeg personlig foretrekker litt mindre rør... for all del 3" kan nok sikkert se bra ut det også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.