#1 Skrevet Juli 10, 2007 Hei! Når jeg låser bilen min vil ikke bagasjeluka mi låse seg, alle andre dørene låser seg men ikke bagasjeluka, Noen som har hatt samme problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2007 Tror dette er et kjent problem med denne bilen, tror du må bytte låsen bak, men ikke helt sikker.. Veit jaffal at låsen bak er byttet på min bil av samme type 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2007 okay, ringer møller i morgen å hører litt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2007 Kan nok stemme det. Vis du får oppgitt en pris på låsen så er det fint om du nevner den her. Må skifte min også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2007 Det er ofte Driveren (motoren) som tak kvelden baki der, og ikke låsen. Hvis du får låst opp med nøkkelen, men det er dødt (ingen lyd) baki der så ville jeg prøvd den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...