#1 Skrevet Juli 11, 2007 Hvor god passform er det på disse bensinpumpene egentlig i orginal bensintank? Og er det store ombygginger av orginale pumpeholderen i tanken? Tenkte da på 80 b4 quattro 94. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2007 Ingen som har 044 pumpe i b4? Er tanken lik som RS2 kansje? Spørsmålet er egentlig om pumpa passer eller om jeg må gå for en annen type. Og hvilken pumpe blir det da eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2007 er bensintanken din lik som dette? http://home.c2i.net/refsdal/044pumpa.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2007 Har ikke sett i tanken enda så vet ikke hvordan det ser ut. Men regner med det er noe lignende som må til for å få pumpen på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2007 Det var noen som sa til meg en gang at bensinpumpa på Audi 80 B4 quattro var lik som S2 sin pumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2007 Det var noen som sa til meg en gang at bensinpumpa på Audi 80 B4 quattro var lik som S2 sin pumpe? da er det i allefall samme fremgangsmåte som på "guiden" jeg la ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...