#1 Skrevet Juli 11, 2007 http://atvs.vg.no/?id=10177 Han var helt rå. tok datoen helt fram til 2051, og hvilken dag det blei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2007 musinvasjon i kina? tror du linket feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2007 kom innpå riktig jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2007 Denne a??? http://go.vg.no/cgi-bin/go.cgi/vgtvmeny/http://atvs.vg.no/player/?id=10177 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2007 Litt av et liv......... greit at han har klisterhjerne, Autist tror jeg stemmer her.. Hadde vært nyttig i min bransje der alle kundene forventer at jeg kan prisene på alle varene.. Eneste jeg kan prisen på er vel Grandiosa. hadde forresten (vel.. han står vel der enda) en person i bergen som stod og så på bilene passere og husket vel stort sett alle skiltnr... Slo av en prat med fyren på det lokale kjøpesenteret en gang og han husket uten å blunke alle reg.nr på alle mine eide biler........ fikk frysninger ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2007 er jo helt utrolig at han husker så langt tilbake. og kan datoer så langt fram i tid. serjo også at det er no rart med han også da. er vel litt tilbakestående... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2007 Hmm... Jeg får bare opp en mann som flyr i en stol med heliumballonger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2007 hmmm... skjønner ikke d. får opp den samme hele tiden. til dere som ikke kanskje får opp feil, klikk på den som det står Du tror det ikke før du hører det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2007 Det der syns jeg var rimelig sykt! Hvordan kan han huske datoer på den måten! Og dager!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2007 blir nesten som rain man det der. syns det er helt utrolig at han kan vite så langt frem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2007 Hadde nesten ville gjettet at han er autist. De har det med å ha en enorm hjernekapasitet, men fremstår som "spesiell" på mer sosiale måter. Men mattematikk har de som regel i hodet. Imponerende, rett og slett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 11, 2007 Du ser jo på han at han ikke er direkte "normal" så tviler ikke på at han er autist eller slik. men syns alikevel det er helt utrolig. "respekt" til folk med slik "viten"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 11, 2007 Er utvilsomt autist han her. Klassisk tilfelle.. Er litt spesielle i sosiale sammenhenger, men hukommelse som er helt sinnsyke! Uansett er dette ett imponerende tilfelle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 11, 2007 Autist eller ikke, imponerende er det ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 11, 2007 Han burde jo få seg jobb på NSB's info-telefon! Spørs om han greier å holde tritt med alle forsinkelsene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 11, 2007 Verste er at det er mulig han ikke husker datoer så langt tilbake og umulig så langt frem men, han regner seg frem til det så til de grader kjapt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 11, 2007 På slutten av 90 tallet ved MIT, så var det en kar som dro syke ligninger dobbelt så raskt som hiddenen han ble matchet mot. Sinnsykt hva menneskehjernen er i stand til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 11, 2007 Minner meg om en autist som bodde i nabolaget der jeg gikk på barneskolen. Han ble kalt Steffen 2000, skoleelever som pratet med han lærte han reggler med skikkelig grovspråk, så om man satt på trikken og han var der kunne man si "Steffen ta firrern" med resultat at alle på trikken hørte steffen skrike ut de peneste gloser og banneord i ren symfoni og like eksakt hver gang lol. Jeg er ikke sikker på når dette startet men han kunne MANGE og det var alltid like gøy å se sure tanter nurke på nesen å huffe seg. Steffen 2000 var bare rå Ellers så husket han alle transformator og lyktestolpe nummer i mils omkrets, og om man spurte han om penger (noe han hadde blitt lært av de som passet på han) så skrek han neeeei og løp som pokker. Ahhh barndomsminner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 11, 2007 vel. typen til venninna til dama mi, han har skreve to bøker som heiter "memo". der lærer man å huske div ting. han var på nyheitane for eit par årsida da han husker alle talla i pi. det er vel over 1000 tall det....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 12, 2007 Dette er litt over gjennomsnittet. Helt rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 14, 2007 Han har kansje autistiske trekk, alle som har det her en egen "gren" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...