#1 Skrevet Juli 11, 2007 Hvem har skiltplater i lokallaget når Thomas er på ferie? Eller er du i Bergen Thomas?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2007 Blitt S2 nå?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2007 Jepp ..og la meg bare få tilføye :D Digg med egen bil igjen nå ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2007 Jepp ..og la meg bare få tilføye :D Digg med egen bil igjen nå ja! Endelig egen bil igjen!! Legg ut bilder da? grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2007 Det kommer senere;) Må få tatt noen skikkelige bilder først. Men TOPIC;) Noen som sitter på 1 stk skiltplate ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2007 Hei! Skulle også hatt 2 stk til min lille sorte... R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2007 jeg skulle hatt 1 plate til jeg også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2007 jeg fikk skiltplater av Thomas rett før han reiste, det var vel fredag. Send ham en mld 92057720 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2007 Skulle hatt to skiltplater og gitt... og gjerne klistremerker også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...