#1 Skrevet Juli 11, 2007 Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Skulle gjerne vist hvor jeg kan få kjøpt slike breddere som dette: Har funnet bilder av mange forskjellige typer breddere som ligner denne også, men det er akkurat denne jeg er på jakt etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2007 Fant en på ebay.de. søkte på golf berg cup http://cgi.ebay.de/Arches-Aletines-VW-Golf-mk1-o-cabrio-Berg-Cup_W0QQitemZ300129208186QQihZ020QQcategoryZ131636QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem Ebay er vel eneste alt jeg vet om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2007 Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Skulle gjerne vist hvor jeg kan få kjøpt slike breddere som dette: Har funnet bilder av mange forskjellige typer breddere som ligner denne også, men det er akkurat denne jeg er på jakt etter. Kalles ofte for Gruppe H. breddere så søk på det så finner du nok noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...