#1 Skrevet Juli 11, 2007 Hei: vinke : Tenkte jeg kunne legge ut en tråd om bilen jeg kjøpte i mars. Nye hovedlykter er på vei i posten og de blå park lysene er plukket vekk under oppsyn av Onkel politi;) Noen som har noen kommentarer? http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=9167 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2007 Fin bil, personlig syntes jeg at de er finere uten blå pærer;) Har du noen andre planer for den enn nye hovedlykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2007 Ja det blå pærene blir fort litt "jalla", har ikke tenkt å sette de på igjen, blir jeg stoppet med de en gang til, så blir det bot. politimannen sa han skulle loggføre bilen...... Planer ja, det har jeg:D -LED diode baklykter -Bakrutesenker -18 RS6 felger -S4 front og bakfanger+side hadde vært rått -Xenon ettermonteringkitt i allefall i grøftelysene er aktuelt også Ellers kommer det jo stadig noen små detaljer, lurer på å kjøpe meg krom instrumentringer, de tror jeg hadde blitt stilig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 Trykk på linken i signaturen min og dere ser de nye lyktene:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2007 liker bilen din veldig godt Ole-Jørgen, S4 optikk hadde vært prikken over i`en:) må bli S4 grill også da vel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2007 liker bilen din veldig godt Ole-Jørgen, S4 optikk hadde vært prikken over i`en:)må bli S4 grill også da vel:) Ja, S4 grill hadde vært konge, men RS4 grillene er jo fet de også Men skal resten av bilen se ut som en S4 bør jo gjerne grillen være S4 også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...