Anbefalte innlegg

alle har vel fått med seg at set har kommt oppp nye autopass stasjoner her i bergen.

men eg lure på ein ting. må man betale for å reise utav bergen og??

kom fra haukeland idag og kjørte mot laksevåg istaden for å kjøra hovedveien men når eg kom til rettfør puddefjordsbrua så er det satt opp ein stasjon der som tar folk i begge retninger. skal det være sånn??

blir lei av desse stasjonane. alle penga går vist til å fikse vannledninger og gater som ingen bruker i sentrum og skyte på parkerte biler med stein....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er for å stoppe kjøringen over melkeplassen,er jo bare noe piss for å få inn mer penger! Når alle er kommet opp så er bergen hermetisk lukket i alle retninger..... SNADDER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har jobb til meg på sotra?? er møkk lei av å bo på sotra og betale til andre i annen kommune for å si det sånn :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal de med mer penger da..

De må jo ha et mål med å sette opp alle stasjonene..

Hvis målet er å hindre kjøring, så er det bare tåpelig..

Staten skal hele tiden ha mer og mer penger, men til hva..

Hva går egentlig pengene til.. Jeg personlig gidder ikke å sitte å betale for noe jeg selv ikke bruker..

Norge er liksom en velferdstat, men hvor mange av oss innbyggere er egentlig fornøyd med å bo her..

Greit at det er et fint land og bo i og har mange goder som ingen andre har, men når det kommer til skatter og avgifter, så er det helt talentløst..

SKJERP dere, regjering sier bare jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel for aa finansiere bybanen trur eg...

... og med det pengesluket den (sansynligvis) blir, saa frykter eg at det nok sikkert ikkje blir slutt paa bomring rundt Bergen med mindre det skjer et under ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte jeg dynamit?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fattern kan sikkert skaffe:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel for aa finansiere bybanen trur eg...

... og med det pengesluket den (sansynligvis) blir, saa frykter eg at det nok sikkert ikkje blir slutt paa bomring rundt Bergen med mindre det skjer et under ...

 

Tenker at bomringen skal finansere bybanen ALLE de åra de går underskudd også (folk bruker ikke de bussene i samme strekning, vil bybanen bli bedre??)

med andre ord, bilistene betaler for spøkelsketog :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.