#1 Skrevet Juli 11, 2007 Jeg har en Audi A4 8E B6 med multifunksjon og girfunksjon på rattet, vanlig 4-eiket i skinn. Jeg har nå fått tak i et sportsratt fra en 8E B7, som også har multifunksjon og girfunkjson. Jeg vet at dette ikke bare er plug'n'play. Har hørt rykter om at man må bytte kabler for å få multifunksjon til å virke, samt at man må ha et adapter for å få airbagen til å virke. Har sett at folk har montert dette før, så jeg vet det er mulig. Noen som kan hjelpe meg, og som sitter på fakta her? Hva jeg trenger osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2007 Jeg er sikker på at det er noen her inne som har gjort dette og vet mer enn meg. Hjelp meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2007 Det er noen amerikanere som har gjort dette. De har klart å koble det slik at det ikke kommer noen feilmelding på airbagen, men vet egentlig ikke om det fungerer som det skal. B7 har to trinns airbag mens B6 har ett trinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...