#1 Skrevet Juli 11, 2007 Hei.. Har RS2 sideskjørt liggende til 80 competition min, men for å få montert disse må jeg vel av med noe først virker det som. Noen som er gira på å fortelle meg hva som skal av og hvordan? er jo ingen åpenbare skruer eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2007 Kom igjen da! Så slipper jeg og slite sundt en masse i jakten på hvordan man gjør det ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2007 send inn noen bilder av deler og bil da..så kanskje noen kan hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2007 Jauda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2007 vansklig å se ut fra di bildene..men jeg ville nok limt og laget en "fuge" i overkant ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...