#1 Skrevet Juli 11, 2007 Lurer litt på å gjøre noe med fronten på A3'eren...kunne det blive kult? Hva er medlemmenes mening? 1: Böser 2: Böser + Kleen 3: Böser + Kleen + S6 lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2007 Jeg syns egentlig Böser var best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2007 Husk at S6 lyktene er 50cm lange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2007 Helt totalt konge... Men som Rune sier kan vel S6-lampene bli noe lange ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2007 lyktene er ganske lange ja...og dyre! Denne PS mod var jo egentlig for å se åssen det blei med böser blick...Hvis panseret allikevel skal lakkeres er det 'fort' gjort å få det sveist/sparklet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2007 böser å orginalgrill er so rått ! ligner litt på senere modellen da ekje akkurat so vanli med ringene å böser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2007 Ville nok gått for nr 1 ja. men fjerna lyktespylerne evt gjort noe rundt skiltet for å få cleana mere der og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2007 nokke alà dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2007 Fy flate...jeg tar'n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2007 gjor et lite forsøk på å lakke heilt ned, men ga meg på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 12, 2007 Så jo ganske bra ut allikevel Böser er definitivt med i planene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 12, 2007 Böser 1 ser best ut spør du meg. Så faktisk veldig tøft ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 12, 2007 Hvorfor ikke lage noen spesial led-lykter? Alt du trenger er noen kraftige hvite leds og litt loddetinn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 12, 2007 nokke alà dette ? Akkurat slik jeg tenkte ja. renere linjer hele veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...