#1 Skrevet Juli 11, 2007 Hvor kan jeg få tak i lik denne grillen til bilen min har leita lenge nå men finner ingen plass. har sett mange ventoer fra utlandet som har denne men ingen norske. takknemlig for tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2007 jeg hadde slik grill på min. og jeg veit det går 2 ventoer til her i nærmiljøet som også har slike griller... norsk bildelesenter har den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2007 jeg hadde slik grill på min. og jeg veit det går 2 ventoer til her i nærmiljøet som også har slike griller... norsk bildelesenter har den da takk då skal det sjekkes nermere. Edit: Jeg har nå vert inne på sida hos NBS og den grillen jeg fant der er mer lik 94-95 grillen litt rundere i forma. mens den jeg er ute etter er lik 92-93 grillen bare uten emblem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2007 ingen som vet: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...