#1 Skrevet Juli 11, 2007 As topic says: Hvor kan jeg få tak i Senterkopper med audi-logo til mine 8,5x19" ASA sh1-felger??? Hjulene er kjøpt hos Sharifs, men er jo umulig å komme i kontakt med dem. Håper på svar folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2007 Skulle til å foreslå Sharif... men det ser det jo ut til at du har prøvd allerede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2007 Skulle til å foreslå Sharif... men det ser det jo ut til at du har prøvd allerede.. ja, har nok det.. MANGE GANGER! Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 INGEN?? slik ser felgene ut da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2008 Noen som vet dette? Ingen internett side el.l? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2008 Prøv å kontakt Svako på tlf 67059500 og spør etter Rune, de får ihvertfall tak i Asa hjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2008 Takker for svar folkens, men jeg fikk tak i nye senterkopper til felgene mine hos Sharifs. Kjøpte sorte Audi emblemer på Møllershappa. De er litt for store, men men en skarp kniv og litt tolmodighet så fikset det seg tilslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2008 Takker for svar folkens, men jeg fikk tak i nye senterkopper til felgene mine hos Sharifs.Kjøpte sorte Audi emblemer på Møllershappa. De er litt for store, men men en skarp kniv og litt tolmodighet så fikset det seg tilslutt Har du bilde? jeg tenkte åsså på å hive på audi senterkopper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2008 Har du bilde? jeg tenkte åsså på å hive på audi senterkopper.. litt dårlig bilde, kan sikkert fikse bedre i løpet av morgendagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2008 Ser bra ut det.. Kunne godt tenkt meg det på mine og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...