Anbefalte innlegg

Jeg skal lime på en takspoiler med sicaflex, hva gjør jeg med karroseriet? Må jeg matte ned lakken for at limet skal feste, eller fester det bra nok uansett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare for å være på den sikre siden, våtslipte jeg litt med 800 papir på bil og vinge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å lime på, Sitter som bare f... og du skal slite litt med å få den av igjen om du bruker mye.

Gjorde dette på sideskjørta mine på gamlebilen, og de fikk jeg aldri av igjen : smil :

Men husk at den herder ikke mer en 3mm/døgn så det er en fordel å la det stå litt før du begynner å ta på den.

Kan anbefale Motek sin Elastisk Polyuretan fugemasse. Den sitter iallefall, limte s6 grillen min med den for et par mnd siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Limte S4 grillen min med Tec7... Det sitter som f... Selgeren jeg kjøpte Tec7 av hadde brukt det til å lime store skiferplater på veggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Limte S4 grillen min med Tec7... Det sitter som f... Selgeren jeg kjøpte Tec7 av hadde brukt det til å lime store skiferplater på veggen.

Støtter dette! Etter og ha brukt både Sicaflex og Tec7 må jeg si Tec7 er MYE bedre enn Sicaflex når det gjelder plast,det slipper ikke like fort som Sicaflex gjør.Så jeg vet hva jeg skal feste ting med senere. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt Tec 7?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekk, div byggforhandlere, europris, obs bygg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På nettet står det: "Tec7 er et av NOVATECH produktene som blir markedsført av Relekta Import AS i Norge. Tec7 vil bli å finne hos de fleste byggevareforretninger."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid på Europris også er det så fint at man for Tec7 i Sort,Grå eller Blank,Sicaflex fåes vell kun i Sort? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid på Europris også er det så fint at man for Tec7 i Sort,Grå eller Blank,Sicaflex fåes vell kun i Sort? : klø :

Var der i sta, de hadde ikke Tec7. Men jeg fikk kjøpt Sicaflex. Fantes i flere farger den også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der i sta, de hadde ikke Tec7. Men jeg fikk kjøpt Sicaflex. Fantes i flere farger den også.

Da er det bare og lime i vei. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tec7 er vell og bra men det som er det beste til denne typen bruk er hightack monteringslim. Har faktisk opplevd sell at sicaflex har over tid "løst seg opp i vann" nermest p.g.a det dn blir laget av er bare dritt matrialer som gjør at det holder bra med en gang men over lengre tid vill det ikke være d helt store kjedeli å få en sånn overaskelse. så prøv hightack monteringslim heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tec7 er vell og bra men det som er det beste til denne typen bruk er hightack monteringslim. Har faktisk opplevd sell at sicaflex har over tid "løst seg opp i vann" nermest p.g.a det dn blir laget av er bare dritt matrialer som gjør at det holder bra med en gang men over lengre tid vill det ikke være d helt store kjedeli å få en sånn overaskelse. så prøv hightack monteringslim heller

Det er derfor Motek sin er så bra, den er uv bestandig plus at den kan også brukes undervann og løser seg ikke opp.

Motek har jo noen av de beste byggevarene du får tak i etter min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.