#1 Skrevet Juli 12, 2007 Bilen min går i nødmodus, 0.5 i ladetrykk er alt jeg får... Noen idee'r? Har en følelse av at N75'n kan ha kvelda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2007 Er dette uansett med den chippen du hadde før, og den du har satt i nå? Har et hett tips til deg.. Sjekk feilkoder! Hehe... Har en 350hk chip som er beregnet på rs2 turbo og original innmat i 200 20v, men funker ikke til bilen min den heller. Går stabilt og fint på tomgang, men når jeg skal lade så skjer det rimelig lite, og ladetrykk nåla bare blafrer frem og tilbake. Jeg putta inn 290hk chipen igjen og har ikke gjort noe mer med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2007 Er dette uansett med den chippen du hadde før, og den du har satt i nå? Har et hett tips til deg.. Sjekk feilkoder! Hehe... Har en 350hk chip som er beregnet på rs2 turbo og original innmat i 200 20v, men funker ikke til bilen min den heller. Går stabilt og fint på tomgang, men når jeg skal lade så skjer det rimelig lite, og ladetrykk nåla bare blafrer frem og tilbake. Jeg putta inn 290hk chipen igjen og har ikke gjort noe mer med det.. Var sånn før også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2007 Ok. Sjekk at ledningene er koblet til på temp sensoren på innsuget. Hadde problem for et års tid siden med at bilen gikk som ei ræv, og det var ene ledninga som hadde morknet opp og løsna fra kabelskoen. Obs: forsiktig med denne den er jævla dyr. Annet enn det så kan du jo prøve å ta bort N75 bare for å sjekke.. får en del trykk da, men du får jo sjekka om feilen ligger på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2007 Ok. Sjekk at ledningene er koblet til på temp sensoren på innsuget. Hadde problem for et års tid siden med at bilen gikk som ei ræv, og det var ene ledninga som hadde morknet opp og løsna fra kabelskoen. Obs: forsiktig med denne den er jævla dyr. Annet enn det så kan du jo prøve å ta bort N75 bare for å sjekke.. får en del trykk da, men du får jo sjekka om feilen ligger på den.. Skal sjekke på den i dag...og se..Har en følelse av at det er den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...