Jeg trenger hjelp (ved foringsbytte)

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette gjelder en Audi 90 Q 20V 88 mod.

Har tatt ned bærearmene for foringsbytte. Bestilte polyforinger, men etter jeg hadde tatt ut de gamle og slitne, passet ikke de nye. Dette var for at det var for små.. CA 37mm i dia, og de gamle var ca 43 i dia.

Tenkte da at jeg kan bruke de bak isteden, og bestille nye foran.

Siden jeg skal ha bilen rullendes måtte jeg jo da bestille foringer orginalt for å få riktig og med en gang.

Bestillte på Dahles til hele fronten, og kom hjem nå og sjekket........ De var for små!!!!

Har jeg en bil med bærearmer fra en S2 eller noe?? Noen som vet om disse er forskjellige fra S2-Audi 90/80??

Som sagt hullene i bærearmene er ca 43mm i diameter, og det jeg har fått er ca 37mm og har art.nr : 8A0 407 181.

Noen som vet svaret?

På forhånd takk for all hjelp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har deleselgeren din gjort en glipp, for det er andre bærearmer på 20V :)

Foringene (eller "gummimetallager" som de kaller det på Møller) med nr 8A0 407 181 passer på alle 80 og 90 typ89 utenom de med 20V motor :)

Foringene du skal ha heter 893 407 181.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhhhhh, typisk!!!!!

Takker for all hjelp, da får jeg bare håpe de har liggendes et sted i nærheten!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.