#26 Skrevet Juli 20, 2007 Takk for en hyggelig kveld ja Må gjentas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 20, 2007 Fint med noen nye bilder av min også, det trengte jeg Theodor Andersen!! Gi meg bilen din'a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 20, 2007 Ja takk for en hyggelig tur. ps. det jeg filmet ligger her http://media6.filewind.com/g.php?filepath=13154 ca 422Mb og i mpg format 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 20, 2007 *laste ned* får ikke håpe du fikk med alle snurrene mine på banen siste heatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 20, 2007 Takk for en kjempe kul kveld på go karten og på peppes.Dette må vi gjøre igjen;) Var mange grisefine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 20, 2007 Det var faktisk så morro at jeg og 3 kompiser er på vei opp dit nå for å kjøre mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 20, 2007 Fint med noen nye bilder av min også, det trengte jeg Theodor Andersen!! Gi meg bilen din'a Tar gjerne en photoshoot med bilen din Alexander. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 20, 2007 Det var faktisk så morro at jeg og 3 kompiser er på vei opp dit nå for å kjøre mer Gokart var sinnsykt kult i skien. Syntes det var en del bedre enn den i Andebu. Får få det til en annen gang også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 20, 2007 Gokart var sinnsykt kult i skien. Syntes det var en del bedre enn den i Andebu. Får få det til en annen gang også Fikk kjørt 2 heat idag også før det begynte å regne... Mailadressen din funket ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 20, 2007 Fikk kjørt 2 heat idag også før det begynte å regne... Mailadressen din funket ikke? Kult Du tok vekk mellomromma som jeg skrev? theo[at]spiffo[dot]net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 20, 2007 Kult Du tok vekk mellomromma som jeg skrev? theo[at]spiffo[dot]net åh...skrev .no jeg... Men nå er de sendt hvertfall (bildene er ikke redigert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 22, 2007 Theodor Andersen!! Gi meg bilen din'a Gav deg jo et forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...