#26 Skrevet Juli 18, 2007 Det er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 18, 2007 Ser ut til og bli en bra gjeng nå ! Ringte gocarten akuratt igjen for og høre nok en gang om at den ikke var reservert til noen. og den er klar for og kjøres.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 18, 2007 Jeg og en kamerat er også med på gokart. Bowling utgår om været tilsier regn:) Er det noen fra sandefjord som skal kjøre dit sammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 18, 2007 Har klart å strekke ryggen igjen, så selve gocartkjøringen utgår glatt for min del.. Men det er mulig jeg orker å ta en sommertur siden vi har ferie og greier.. AB er opptatt. Zzzzz... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 18, 2007 Neineinei Bjørn Eirik.... Dette holder ikke mål..... Men får håpe at du klarer og ta turen for det sosiale og spise litt pizza ! Hørt det at forskere i usa har funnet ut at pizza er utrolig bra for strekte rygger POST 1# OPPDATERT MED FASTSATT INFO Jeg og Thomas kommer til og stå på Statoil Moheim litt før 17.00. Jeg kommer da til og kjøre en VW polo 6N med svarte compomotive hjul og Thomas med Passat 3b. Går utifra vestfold folket stopper der og tar følge videre ! Dere når meg på 971 33 292 ved spørsmål Været ser veldig bra ut http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=532622&utmy=6561134&meter=140&sted=Geiteryggen&maplevel=4 Ta med kamera ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 18, 2007 Neineinei Bjørn Eirik.... Dette holder ikke mål..... Men får håpe at du klarer og ta turen for det sosiale og spise litt pizza ! Hørt det at forskere i usa har funnet ut at pizza er utrolig bra for strekte rygger POST 1# OPPDATERT MED FASTSATT INFO Jeg og Thomas kommer til og stå på Statoil Moheim litt før 17.00. Jeg kommer da til og kjøre en VW polo 6N med svarte compomotive hjul og Thomas med Passat 3b. Går utifra vestfold folket stopper der og tar følge videre ! Dere når meg på 971 33 292 ved spørsmål Været ser veldig bra ut http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=532622&utmy=6561134&meter=140&sted=Geiteryggen&maplevel=4 Ta med kamera ! Er litt usikker på hvor statoil moheim er også jeg da. Kan det være rett etter tunellen i bakken der? Med en gang man tar av til porsgrunn/skien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 18, 2007 Er litt usikker på hvor statoil moheim er også jeg da. Kan det være rett etter tunellen i bakken der? Med en gang man tar av til porsgrunn/skien Det stemmer. Du finner plantasjen, bergbys, statoil og meny der. Der vil du finne oss;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 18, 2007 Da er jeg der 17. Tar vel ca 30 min fra sandefjord det. Har solgt s3'en, så du må se etter svart a4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 18, 2007 Da er jeg der 17. Tar vel ca 30 min fra sandefjord det. Har solgt s3'en, så du må se etter svart a4 pr. gulesider fra sandefjord til moheim er det 30min blank:) Ser det der at du har solgt den.... Skal bli artig og se den nye bilen din Theodor. Ser temmelig barsk ut på bildet ditt i avataren: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 18, 2007 blir en del folk gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 18, 2007 blir en del folk gitt Så sant alle kommer ! ett kjent problem tidligere værtfall er at i siste liten sier de at de ikke kan o.lign.... Men håper det beste: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 18, 2007 tenker vi som bor lengst nord kan samle oss ved statoil på kopstadkrysset kl 16.00 Så kan evt de som bor videre sørover henge seg på... Kan ringe meg på 4132 8522 så kjører vi samlet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 19, 2007 Ser ut som det bare er meg fra sandefjord, hvis dere vil stoppe ved Danebo kro (rett etter fotoboksen i 60 sona, når du har passert Linjegods/Schenker) så kan jeg stå der halv fem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 19, 2007 Jeg kommer til å dra med meg speilrefleks'en og knipse det jeg kan! Bare å skrike ut når dere ser meg om noen vil ha litt bilder av bilen sin når jeg er i gang Mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 19, 2007 Fint om vi kunne drøya avreise fra Nykirke bittelitt, da jeg som regel ikke kommer meg avgårde fra jobben før 16:10ish nå som jeg er aleine. Men jeg kommer rett opp når jeg er ferdig! Regner med å være på krysset rundt kvart over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 19, 2007 Må takke for et utrolig hyggelig besøk av dere ! Helt supert at såpass mange av dere kom en tur ! Helt knall ! Men utrolig synd for deres del at dere tapte i gokarten ! Men, de beste må jo vinne ! Post gjerne bilder om dere har ! Og regner med at vi blir invitert til vestfold for og gi dere en ny mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 19, 2007 Takker for en hyggelig kveld ja! Har noen bilder, få og lite spennende, men bedre enn ingenting. Kommer om få strakser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 19, 2007 Da er bildene på plass i tråden på Telemark-forumet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=91833&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 20, 2007 Var det konkurranse? Trodde det var om å gjøre å snurre flest runder i svingen før langsletta jeg??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 20, 2007 Da har jeg fått lastert opp det jeg filmet......og det ligger her http://media6.filewind.com/g.php?filepath=13154 Ps. mpg format og 422Mb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 20, 2007 Var det konkurranse? Trodde det var om å gjøre å snurre flest runder i svingen før langsletta jeg??? Det var jo det det var også... og vi vant overlegent kristoffer.... Bare telemark gutta som ikke er helt oppdatert vettu.... Takk for en trivelig kveld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...