#1 Skrevet Juli 12, 2007 Hei hva er det største dere har hivet på golf 3 av felg dim?? Jeg har rs look crom. 8*18 fremme å bak, subber fremme å bak.. bak er den max valset å litt til.. Heve den litt så hadde den ikke subbet for jeg har valset den så jeg sko fått 9.5*18 bak...men den er for lav... Fremme subber det litt i innersjerm under max sving å litt i ytter sjerm med mye sving å hump:P How low can you go? Legg gjerne inn bilder om info å slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2007 jeg har 16"/9.5/215/40mm bak og 7.5" foran.. bilen er senket endel.. skal se får lagt ut noen bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2007 Arbeidskollega har 18" RS6 på sin 3 GTI. Det subber noe med folk i baksetet. Hadde selv 8*17" på VR6 en med 205/40-17 og 40mm senk. Det gikk fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...