#1 Skrevet Juli 13, 2007 Vet ikke helt om jeg tør vise dette bildet men... Har fått tak i noen orig. VW felger 16" (fra en Golf5) som jeg må ha nå ut på biltur, og frem til jeg får fraktet mine nyinnkjøpte 19" fra østlandet... Noen som kan ha liggende noen senterkopper her? Ser jo ikke helt bra ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2007 Takk folkens, jeg får bare kjøre rundt som en idiot da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2007 Om det plager det så hinsides mye så er det vel bare å plukke av selve vw emblemet i midten eller lakkere de sølv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2007 Pleier ikke selve midten å være løst - bare selve emblemet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2007 Stikk innom en hvilken som helst noenlunde seriøs dekk/felg-sjappe og spør om du kan få noen nye klistremerker evt kopper kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2007 har prøvd sjappene, men siden det er originale vw felger så har de ikke. De fleste har bare de små som du legger som motstand og klikker inn fra baksiden (utrolig bra forklaring, jeg vet... ) Har ikke lyst å hverken lakkere eller lime over VW merket, da jeg tenker å selge de så snart jeg får mine 19" på (og det ant er mer verdt mer originale vw merker enn et påklistret audi merke...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2007 kan vel være liker og kjøre uten kapslene da?? også biligst hehe. eller er det falig og vise skruen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2007 Hvis de er limt på så tror jeg at jeg har 4stk fra audi liggende ett eller annet sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...