#1 Skrevet Juli 13, 2007 Hei Har en 97 A4 uten den bryteren på oppsiden av vindusvirker hendelen. Møller sier det går ann å velge intervall tid selv om jeg ikke har bryteren, han snakket om noe med at hvis du holdt hendelen nede i den tiden du ønsket viskerene skulle gå, så ville du "sette" tiden på et rele. Jeg prøvde litt men fikk det ikke til: bh : Noen som har fått til dette? Noen som har en bra beskrivelse om hvordan en gjør dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2007 Når du slår på intervallposisjonen på viskeren.. begynner den jo å gå.. slår du da av igjen viskeren med en gang.. og deretter på igjen når du synes det har gått passe lang tid.. vil det bli den nye intervalltiden. kan vel settes opp til 20sek tror jeg. (Er iallefall slik man gjør det på vw) JA jeg er dårlig til å forklare.. men håper det hjalp deg noe. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2007 Det er sånn som du sier Jan Brede det er releat man programmerer, dvs alle kan få dette vis man bytter rele.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2007 Tror ikke a4 har det originalt. Derimot om man bytter releet. Mener det koster rundt 600 kr hos Møller. Biler jeg veit har dette er Golf 3 og Skoda Felicia/Pick up. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2007 Så jeg kan få dette ved å bytte rele på min Golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2007 Så jeg kan få dette ved å bytte rele på min Golf 3? Prøv først UTEN å bytte rele! Antakelig har din bil dette allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2007 Så jeg kan få dette ved å bytte rele på min Golf 3? Ja. Har byttet relé på min S4, og har nå justerbart intervall Reléet som er justerbart er merked med 99 mener jeg det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2007 Kan noen bekrefte metoden for å stille inn intervallet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2007 Har selv et sånt rele i min passat -88. Mitt er sånn som de over her sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2007 Kan noen bekrefte metoden for å stille inn intervallet? Ja, som beskrevet ovenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2007 Ok, da må jeg nok prøve å finne meg et nytt relee. Min hadde ikke slik funksjon. Noen som vet om dette releet er likt på eldre modeller som feks. eldre golf og passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 13, 2007 Så jeg kan få dette ved å bytte rele på min Golf 3?Om du har 97 burde du vertfall ha det, siden jeg har det på min 96.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 13, 2007 Det passer fint på golf 2 og passat 84 (83?) - 88 og oppover. Er vel noen det ikke passer på, men sjekk på ebay, har sett en del releer til salgs der. Bør vel stå litt info der. Evt spør møller, de kan skaffe. Du kan jo sjekke hva releet ditt heter, mener det heter 99 eller no. Har du ikke det heter det noe helt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 14, 2007 Partno for dette releet heter: 357 955 531 eller det nye 1HM 955 531B tror mekonomen selger tilsvarende betydelig billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...