#1 Skrevet Juli 13, 2007 Hei, Har en A4 i familien som begynner å bli godt brukt for å si det sånn. Førersetet er nedslitt på venstresiden og rundt girspaken henger det noe som ligner på skinn, bare at det er i deler og nedslitt. Hvor får jeg tak i setetrekk med bra passform, skintrekk til girspaken og evt andre sånne interiørdetaljer jeg trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2007 Hei,Har en A4 i familien som begynner å bli godt brukt for å si det sånn. Førersetet er nedslitt på venstresiden og rundt girspaken henger det noe som ligner på skinn, bare at det er i deler og nedslitt. Hvor får jeg tak i setetrekk med bra passform, skintrekk til girspaken og evt andre sånne interiørdetaljer jeg trenger? Kan jo høre med møller ang setetrekk.. Har gjort samme på min.. Ta med servicehefte der den hvite lappen er klistra inni til en møller-sjappe og spør om dem kan bestille.. (Der står interiørkoden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2007 møller:) setetrekket er vanskelig og skifte vistnok, pga mange festeklips og hemper.. men det lar seg gjøre. skinnet rundt girspaken koster ikke mye og er veldig lett og skifte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2007 Noen som har skiftet setetrekket selv? Tenkte å gjøre det på min nå. Hvor mye betalte dere evnt. på møller for å få det skiftet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2007 Noen som har skiftet setetrekket selv? Tenkte å gjøre det på min nå. Hvor mye betalte dere evnt. på møller for å få det skiftet? Håkon har vel skiftet om jeg ikke husker feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2007 Er sete nedsitti eller bare trekket som er stygt? Er det nedsitti hjelper det lite å skifte trekk. Da må du skifte skumgummipolstringen inni seteputa og den er ganske kostbar desverre. Har bilen setevarme må elementet evt. flyttes over, noe det ikke er laget for. Lett for at det ryker ved demont. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2007 Ja, jeg har skiftet trekket på førerstolen.. Hele ryggen er et trekk og kostet 1500 kr med litt rabatter om jeg husker riktig.. Masse klips, og litt til så beregn god tid om du skal gjøre det selv.. Gjorde det på et par-3 timer.. En spisstang eller 2 til å bøye ut de klipsene (er av metall)og litt tolmodighet så er du på god vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2007 Ok. Måtte du ut med hele stolen, eller klarte du å ta ut kun ryggen? Det går vel også ledninger til varmen i setet, hvor kobles disse fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2007 Ok. Måtte du ut med hele stolen, eller klarte du å ta ut kun ryggen? Det går vel også ledninger til varmen i setet, hvor kobles disse fra? Tok ut hele setet og delte ryggen fra resten.. Har "heldigvis" ikke varme så slapp det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2007 Du må ha ut hele stolen. Ledninger for varmen i setet, airbag og evt eljustering er koblet med kontakter under setet. Kobl vekk minus fra batteriet før du kobler vekk airbag kontakten. (Jeg reparerte varmesetet på S4'en (B5) jeg hadde). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2007 Ok, takk for gode svar. Da får jeg se om jeg gjør et forsøk på bytte i nærmeste framtid. Ser rimelig shabby ut å ha hull på venstre side av førerstol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2007 Hvordan skifter man egentlig skinnet rundt girspaken?? Sa selvfølgelig ja til å gjøre jobben, men det blir lite tid til å få gjort det, så jeg orker ikke gjøre feil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...