Anbefalte innlegg

Er så mye forskjellige senke sett på markedet nå, nesten håpløst å vite hva som passer, har endelig funnet ett justerbart som skal passe/væregodkjent til min 1997 A4 TDIQ med sportsunderstell, men etter snart 3mnd venting, ser det ut som det går i vasken. noen som har noen anbefalinger?

Ønsker kun en justering av bilen da jeg syns d er for mye luft i buene forran kontra bak, men så er demperne gåene alikevel så da er det jo bare å skifte alt, og med justerbart får man jo den "looken" man vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor var det du besilte fra da du ikke fikk det?

Jeg bestilte nettopp et FK highsport til min A4. Har ikke fått det enda, så kan ikke si noe om kjøreegenskapene, men har hørt at FK skal være ganske bra. Beholder en del komfort med det settet.

Om du vil ha pinnstivt kan du jo kjøpe VMAXX eller supersport.

For best komfort har KW kommet med et nytt sett som visstnok skal være en plass mellom vanlig understell og sportsunderstell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://eyecandyracing.no har ganske bra priser på Vmaxx. Ca 6000 til din bil.

Har det selv på min A3. Jeg er fornøyd med stivheten i det.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor var det du besilte fra da du ikke fikk det?

Jeg bestilte nettopp et FK highsport til min A4. Har ikke fått det enda, så kan ikke si noe om kjøreegenskapene, men har hørt at FK skal være ganske bra. Beholder en del komfort med det settet.

Om du vil ha pinnstivt kan du jo kjøpe VMAXX eller supersport.

For best komfort har KW kommet med et nytt sett som visstnok skal være en plass mellom vanlig understell og sportsunderstell

Hvor bestillte du d fra, pris? har ikke hørt om FK higsport, er d med både justering på høyde og stivhet?

Bestilte d fra OWP-Tuning, men det er ikke de som er proiblemet, men de som de har bestillt det fra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://eyecandyracing.no har ganske bra priser på Vmaxx. Ca 6000 til din bil.

Har det selv på min A3. Jeg er fornøyd med stivheten i det.:)

Skal sjekke ut d.

Har ikke hørt om det merket heller, er d noe tilsvarende som koni og KW?

Takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke ut d.

Har ikke hørt om det merket heller, er d noe tilsvarende som koni og KW?

Takk

passet ikke med quattro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har VMAXX sitt sett. Er veldig fornøyd med det.. men kunne godt vært stivere, da jeg har et par cm fra motordeksel til bakken..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sluppet min -03 Passat 1,9 TDI Highline Variant (stv) nærmere Moder Jord ved hjelp av FK Silverline X (justerbar høyde og demping i rustfri utførelse) og er så langt veldig godt fornøyd med det.

Har sluppet bilen ganske langt ned.

Demperne er justert til maks hardhet og så en halv turn tilbake, og dette er stivt nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sluppet min -03 Passat 1,9 TDI Highline Variant (stv) nærmere Moder Jord ved hjelp av FK Silverline X (justerbar høyde og demping i rustfri utførelse) og er så langt veldig godt fornøyd med det.

Har sluppet bilen ganske langt ned.

Demperne er justert til maks hardhet og så en halv turn tilbake, og dette er stivt nok.

Hvor bestilte du det, og pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har VMAXX sitt sett. Er veldig fornøyd med det.. men kunne godt vært stivere, da jeg har et par cm fra motordeksel til bakken..

De hadde ikke til quattro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bestilte du det, og pris?

Jeg bestilte hos Quality Autoimport v/Kjartan som er medlem her i klubben.

Betalte noe over Kr. 8000,- ink. porto.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har FK highsport.. syns dette er litt for mykt, men da har jeg rimelig lav bil o .. sko hatt litt stivere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW på min og er kjempefornøyd med komfort osv.. er selvfølgelig stivt, men uten at det hadde vært det så hadde ting slått borti:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da omsider, etter å ha bestillt justerbart senkesett i april (og betalt d:() ikke fått det, avbestillt det, bestillt nytt fra annet firma, har jeg omsider fått og fått montert mitt senkesett, mulig jeg må få det noe oppjustert da jeg ikke er sikker på om skjermene går klar av sommerdekkene.

Sivt som bare, likte det orginale sportsunderstellet bedre før det ble utslitt, men ser jo bedre ut selvfølgelig. Syns det virker som om demperne båttner litt lett, har jo selvfølgelig ikke alt av fjæringsvei å gå på, får se etterhvert, har bare såvidt fått brukt bilen.

Jeg gikk for Cobra, som jeg fikk 2500,- i rabatt på, så det havnet på 7500,- ikke så ille egentlig med tanke på at de andre alternativen jeg fant kostet fra 11-18 000,-

Var generelt enklere å finne god pris hvis man ikke hadde hatt Quattro.

Bilder kommer etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.