#1 Skrevet Juli 14, 2007 Noen som har tilhengerfeste/dragkrok fra Biltema på sin bil? Lurte litt på kvalitet osv. Ser slik ut: http://www.biltema.no/Archive/ProductCat/bil/Dragkrokar.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2007 Jeg har et på gamle A4'en (1995 mod). Kjøpte det i fjor høst fordi jeg trengte hengerfeste pga flytting. Ettersom bilen er såpass gammel, ville jeg ikke brukte flere tusen ekstra på et med avtagbar krok. Etter et halvt års bruk har jeg ikke noe vondt å si om dette festet. Det var forholdsvis enkelt å montere og passformen var helt grei. Eneste jeg har å utsette er at det manglet en bolt i monteringssettet, men hadde heldigvis en som passet i "deler-til-overs-boksen". Er du på jakt etter et rimelig og greit feste som gjør jobben, og ikke må ha avtagbar krok, så er det bare å kjøpe Biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2007 Har tema krok på golfen min,stått der i endel år og gjør jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2007 Er krav til kvaliteten på tilhengerfester for å få lov til å selge de. Så det holder nok bra det. Kan være greit å ha på litt stensprutbeskyttelse eller lignende for å hindre rust da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2007 Ok det høres ikke så dumt ut Er det noen som vet om Brink sitt avtagbare hengerfeste er noe bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2007 Bruker veldig mye Brink på jobben og har ikke noen problemer med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2007 Brink var originalmontert på A3n foreldrene mine hadde tidligere. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...