#1 Skrevet Juli 14, 2007 Hei, Har en Passat 2006 modell stasjonsvogn som jeg ønsker å ha stylingsett på. Har sjekket prisene her i Norge hos Fjetland/Møller og de er jo ganske hårreisende synes jeg. Og nå ser det ut til at jeg skal ta en tur til Tyskland i løpet av 3-4 uker og lurer da på om jeg skal kjøpe stylingsett mens jeg er der. Er det noen andre som har gjort dette og i så tilfelle hvilke priser kan jeg forvente meg? Og ikke minst, er det noen her som har linker til sider i Tyskland der de selger styling ? Håper noen kan svare på denne og hjelpe meg litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2007 Ingen her som har erfaring med dette? Merkelig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 Og opp vi gikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2007 Ja prisene er jo lavere i Tyskland,men du bør jo få det montert der nede..... Ellers så er det jo en relativt stor sjanse for å bli stoppa i tollen å bli bedt om å betale moms på delene. Å det er jo noen kjipe kroner: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...