#1 Skrevet Juli 14, 2007 90`n kommer med som månedens Retrofil i neste nummer av Autofil. Håper den tar seg bra ut i bladet;) Følg med, folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2007 Grattis, blir morro å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2007 tøft! møter deg stadig til å fra jobb.. må si den gamle 90'n din tar seg godt ut på veien;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2007 Grattulerer Anders. Blir spennende å lese om bilen din i Autofil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2007 Gratulera så mye. Du har ikkje ein prosjekttråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2007 Endelig! Det gleder jeg meg til ! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2007 tøft! møter deg stadig til å fra jobb.. må si den gamle 90'n din tar seg godt ut på veien;) Takk for det, Helge. Kan ikke si jeg har sett deg, men.. Er ikke lett å få med seg alt. Du får gi meg et vink neste gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2007 Gratulera så mye. Du har ikkje ein prosjekttråd? Takker! Nei, har ingen prosjekttråd, men det ligger endel info og bilder under "medlemmenes biler" på klubbsidene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2007 Endelig! Det gleder jeg meg til ! :D Ja, det har tatt sin tid, bildene ble tatt i november i fjor... Kjørebildene skal jeg lage plakat av;) Tøft med proffe bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2007 Spennende.. Grattis.. Gleder meg til å se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2007 Jadda! Nå har jeg kjøpt de 4 siste numrene av autofil bare for å sjå om bilen din var der! Detta blir morro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2007 Løper å kjøper bladet når den kommer.... audi 90 er bare deilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2007 Jadda! Nå har jeg kjøpt de 4 siste numrene av autofil bare for å sjå om bilen din var der! Detta blir morro! Urutingert du er a. Åpner opp bladet i butikken og ser jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2007 Urutingert du er a. Åpner opp bladet i butikken og ser jeg.. Nå er jo de siste utgavene innpakket i plastikk for å forhindre at sånne som deg skal tjuvtitte før kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 17, 2007 Nå er jo de siste utgavene innpakket i plastikk for å forhindre at sånne som deg skal tjuvtitte før kjøp Ikke værre enn og åpne i toppen det da. helt tard ell? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 17, 2007 Noe så fortjent! Denne bilen er vel nesten helt sikker Norges MEST STRØKNE 90 typ 85 som ruller på veien! På tide denne perlen av en bil får 15 minutes fame!! Gratulerer Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 17, 2007 Jadda! Nå har jeg kjøpt de 4 siste numrene av autofil bare for å sjå om bilen din var der! Detta blir morro! Hehe! Har nesten gjort det selv også.. Får håpe de skriver noe pent om børsa. Ser det ikke selv før bladet er i butikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 17, 2007 Noe så fortjent! Denne bilen er vel nesten helt sikker Norges MEST STRØKNE 90 typ 85 som ruller på veien! På tide denne perlen av en bil får 15 minutes fame!! Gratulerer Anders Takker, Hallvar! Den er ihvertfall noe av det bedre;) Også har den jo aldri vært tuklet med. Kun grov senk og originalt, cleant karrosseri med små modifiseringer. Og klin originalt interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 17, 2007 Jeg gidder aldri å lese Autofil, men dette nummeret skal jeg kjøpe! (Evt. rappe fra returen på jobben. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 17, 2007 Takker, Hallvar! Den er ihvertfall noe av det bedre;) Også har den jo aldri vært tuklet med. Kun grov senk og originalt, cleant karrosseri med små modifiseringer. Og klin originalt interiør. Har iallefall til gode og se en så bra orginal 90 typ85 i dette landet iallefall. Det er meget sikker på! gleder meg til bladet kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 17, 2007 typ81. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 17, 2007 typ81. Sku akkurat til å si det samme. Såvidt jeg har fått med meg har ikke Reinholt sin quattro, derfor er det ingen typ 85. men typ 81! *pirke pirk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 17, 2007 Sku akkurat til å si det samme. Såvidt jeg har fått med meg har ikke Reinholt sin quattro, derfor er det ingen typ 85. men typ 81! *pirke pirk Min er Typ81, ja. Men alle Typ85 er ikke Quattro. Dette har vært diskutert hundre ganger før, søk så finner du svar;)Pirkepirk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 17, 2007 Feit er den uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 17, 2007 Feit er den uansett! Helt klart! Kanskje man sku slengt på listene langs bilen og lakka dem svarte igjen. Mer originalt look. Kommer 90`n med i juli eller august-autofilbladet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...