#26 Skrevet Juli 17, 2007 Helt klart!Kommer 90`n med i juli eller august-autofilbladet? Mener det kommer ut i slutten av juli, jeg. Trur abbonentene får det i kassa i løpet av neste uke og i butikken uka etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 29, 2007 Kjøpte Autofil i går, gratulerer med fin reportasje! Bare synd det ikke var flere bilder av bilen utvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 29, 2007 Kult! Har det kommet ja! *løpe bort til staoil for å kjøpe!!! Håper dem bare har tatt seg tid til 2 sider og ikke ei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 29, 2007 Flott repotasje og nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 2, 2007 Kjøpte bladet i går. MEGET pen 90 du har Anders Mvh Audi 90 mannen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 5, 2007 Takk, takk! Kommer rett fra Danmark, men jeg har så vidt fått sett det. Kunne vært MANGE fler utvendig, ja. Trur de tok nermere 200 bilder den dagen;) Men jeg har fått brent de på en CD, kan sikkert legge noen av mine favoritter ut her også etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 5, 2007 Da var autofil kjøpt og må si dette var en nydelig repotasje ! all kreeds til deg Anders ! Nydelig stykke bil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 5, 2007 Jeg må og få skryte av Audi 90 en din Anders Kjekt å se at noen legger penger i en slik bil for å få den til å bli like fine eller finere en org. Så masse kred til deg Anders... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 5, 2007 Veit ikke åffer, men ble varm i hjertet da jeg bladde opp på riktig side i Autofil-bladet. Kanskje fordi den ser så forbasket bra ut og 90 typ 81/85 er bare helt riktig! Flere bilder er ikke å forakte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 5, 2007 Vil bare ha bilder av bilen i denne tråden i det hele tatt;) har ikke hatt gleden av og se noen bilder av den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 5, 2007 Veit ikke åffer, men ble varm i hjertet da jeg bladde opp på riktig side i Autofil-bladet. Kanskje fordi den ser så forbasket bra ut og 90 typ 81/85 er bare helt riktig! Flere bilder er ikke å forakte! Godt å høre! Bilder kommer etterhvert.. Det skulle jo fulgt med en egen CD med femmerlyd, da... Hadde tung gasspedal da vi var ferdige med intervjuet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 5, 2007 Nå skal det tjuvleses. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 6, 2007 Vil bare ha bilder av bilen i denne tråden i det hele tatt;)har ikke hatt gleden av og se noen bilder av den! Her er noen gamle fra før jeg pussa opp;) Første er tatt på et av klubbens arrangement på Våler(40mm senk og 8x17 TSW Imola). Nr. 2 er fra Danmark. Her står den på 7x17 TOORA T940 som jeg hadde i et par år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 6, 2007 Oppussing: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 6, 2007 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 6, 2007 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 6, 2007 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 6, 2007 Fy dæven for en fin bil du har der... må nok kjøpe meg autofil i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 6, 2007 Fy dæven for en fin bil du har der... må nok kjøpe meg autofil i morgen. Takk, takk! Legger inn fler bilder etterhvert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 7, 2007 Jepp, lekker bil. Kjøpte Autofil i dag; bra artikkel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 7, 2007 Pen bil! Og litt inspirasjon til det prosjektet jeg har stående her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...