#1 Skrevet Juli 14, 2007 Noen som veit hvor mann får tak i slike eller liknende ventilhetter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2007 qxl eller ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2007 Jeg kjøpte et slikt sett i Bulgaria i fjord sommer, men de ble sjålet fra bilen min kort tid etter de kom på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2007 kjøpte ett sett på Kreta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2007 Eller her. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=58851 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2007 Fant disse på qxl. Di er på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2007 Fant disse på qxl. Di er på vei. Vil tro at det er liten hensikt i å montere di, personlig har jeg mista tellinga på hvor mange sett jeg har kjøpt, men det er MANGE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2007 jeg monterte ett sett med WV hetter paa vinterdekka mine, og disse sitter naa doenn fast.. faar vel bruke pleiertang til hoesten for aa kontrolere dekktrykket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2007 Litt kobberfett på ventilen før du skrur på hetta, så er det problemet løst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2007 Fant disse på qxl. Di er på vei. Har hatt mine sånne i 3,5 år nå, ikke mistet en eneste en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2007 kjøpte ett sett på Kreta.. gjorde jeg også...kjøpte med et par sett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...