Nord-Trøndelag: Skulle hatt dekk til golfen

Anbefalte innlegg

Jeg har en rimelig najs : rolleyes '84 golf 2, men det er litt dårlig med dekk på den.

To av dekkene er rimelig slitt, mens de to andre er dårlige piggdekk uten pigg hvorav det ene lekker som en sil.

Dermed er jeg ute etter "nye" dekk til den, men er ikke interessert i å betale ell verden på denne bilen.

Om noe har noe gammelt d/&%t liggende som kanskje er sånn halvveis brukanes er jeg interessert. Om det er snakk om dekk på felg kan jo det være interessant, for da slipper jeg kostnaden med å flytte over til godfelgene : haha :

 

Gi lyd om du har noe liggende som du vil bli kvitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Hadde gjort seg på "ingolf" disse, men jeg har ikke planer om å doble verdien på bilen!

Er usikker på om det er 13 eller 14 faktisk... Hva som er vanligst på disse da? 14?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur originalhjul på både CL og GL er 175/70-13 men kan jo også være 14", i allefullefall så er det dårlig med bra dekk i den dimmen her i gården. Men jeg er sikkert størst i NT på skikkelig dårlige piggdekk.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkonline.com har jo dekk i 175/70-13 til 300,- stk levert på døren din. Men da må du få lagt om dekkene lokalt. Lokale dekksjapper kan fort rane deg hvis du kommer med egne dekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå opp på "garasjeloftet med det rare i", kansje jeg har noe du kan få :)

Men tror jeg har mest 15"

 

Edit: sjekka dekkonline.no, det var jaggu billig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har noe gammelt ræl liggende?

Det er snakk om 13" forresten. Om noen har noe rimelig dekk på felg med riktig boltsirkel er ikke det å forakte...

 

Skulle vel også strengt tatt hatt ny grill og støtfanger foran da forrige eier likte å kjøre på ting...

 

Edit: Det begynner å haste litt nå, corden begynner å synes. Lurer på om noen F&%(/et opp forstillinga litt ved skifte av foring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet deg dekk?

 

Du kan jo få kjøpe "ekstra" felgene jeg har til passat`n, så jeg kan kjøpe nye dekk på de andre :)

 

15"Alu uten kast, 2 nye ubruktedekk forran, og to helt greie dekk bak... 195.50/15"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet deg dekk?

 

Du kan jo få kjøpe "ekstra" felgene jeg har til passat`n, så jeg kan kjøpe nye dekk på de andre :)

 

15"Alu uten kast, 2 nye ubruktedekk forran, og to helt greie dekk bak... 195.50/15"

 

Du har PM ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har PM ;)

 

Sikker? har ikke fått noe pm i dag jeg men: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker? har ikke fått noe pm i dag jeg men: klø :

 

Hmm... Det var rart, den lå i "sendte meldinger"

Har sendt PM igjen nå! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ordna det seg? hehe... du har vel ikke kommet hjem enda du: smil :

 

Syntes jeg hørte litt dekk skrik nerri gata her...... du brukte vel opp siste som var igjen av di gamle: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Det ble kjempesaker!

Har tatt før-og-etter-bilder som jeg legger ut i kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde av Ingolf før han fikk seg nye dekk og felger

ingolf_1.JPG

 

Og her er han litt bedre skodd...

ingolf_2.JPG

 

Også kom en hvit "200" med Bolerofelger innom

Bolero.JPG

 

 

Det ble ingen bilder av de, men det var i tillegg to svarte 100 C4 avant der, en 2,5tdi og en 2,8 : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2,5tdi`n var jo gull å kjøre..... sikle sikle... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brom brom...bare å gå til anskaffelse det Bård! Tror boleroene dine passer bra på c4'en ja!!!!! brom brom..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.