#1 Skrevet Juli 15, 2007 Dette skjærer sikkert i manges hjerter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2007 Noen til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2007 De siste: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2007 Utrolig mye bra luftkjølt som har blitt ødelagt i rallycross de siste tiårene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2007 Enda godt 4-hjulstrekk ikke er tillatt i bilcross, så de holder seg unna Quattroene våre Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2007 Var på et bilcross løp på Gardermoen for et par uker siden, da va det noen som kjørte med en Audi 80 gt.. trodde det bare fantes få av denne typen så er jo litt tragiskt at noen ødelegger en slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2007 Enda godt 4-hjulstrekk ikke er tillatt i bilcross, så de holder seg unna Quattroene våre Ole Kristian Var og kikket på rallycross i fjor (Rugslandbanen, Birkeland, Aust-Agder), og da var det et par gamle subaruer som blandet seg med sierra/bmw/volvoene. Japsebokserne hadde helt tydeligvis firehjulsdriften innkoblet, men det så ikke ut til å hjelpe dem noe nevneverdig da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2007 Fancy farger på dem da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2007 Her i sør er "Konsmo-Bobler" ett uttrykk i bilcross-miljøet. En hel gjeng derfra som har drevet med bobler. Disse har egne farger/dekor og pleier alltid gå ganske godt, og ha flinke sjåfører. Mange som har irritert seg på disse, siden de er kjappe i staren og pleier ta teten ofte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2007 Er en grunn til at det går mye boble i bilcross ja. Med en god sjåfør er man så å si sikret starten. Til gjengjeld skal man være glad i å skru da. Luftkjøling, sommer og a,b og c finale så har du 1 stk stekt boblemotor...he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 30, 2007 Var og kikket på rallycross i fjor (Rugslandbanen, Birkeland, Aust-Agder), og da var det et par gamle subaruer som blandet seg med sierra/bmw/volvoene. Japsebokserne hadde helt tydeligvis firehjulsdriften innkoblet, men det så ikke ut til å hjelpe dem noe nevneverdig da. På de Subaruene var nok 4x4 garantert koblet ut mekanisk... Det er ikke lov å kjøre med 4x4, kun 2wd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 30, 2007 De hadde nå ihvertfall hjulspinn både foran og bak, men jeg kjenner ikke reglene, så mere enn det vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 30, 2007 De hadde nå ihvertfall hjulspinn både foran og bak, men jeg kjenner ikke reglene, så mere enn det vet jeg ikke. Det jeg mener er nok Bilcross, Rallycross er nok en annen kategori... Disse bilene kan du by på når løpet er ferdig. Skal ikke kunne selges for mere enn 7000,- etter det jeg forstår. Dette pga for mye modernifisering på bilene, og at det ikke skal være urettferdig for de andre deltagerne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...