hærverk på bil!! ripet opp lakk

Anbefalte innlegg

våkner opp til sol, fryd og ingen fare..

stikker ut for å gå på jobb å får øye på 2 stygge striper langs HELE siden på bilen min.. noen har tatt 2 nøkler.. starta forran og dratt nøkklene langs hele siden til baklyset.. ikke mye pent!!

 

Sist jeg var hos lakkern for å lakkere 40 cm på fronten kosta det rundt 3000,-

 

tørr ikke engang tenke på hva dette vil koste meg, har jo forsikring og regner med at det dekker dette, men har jo en solid egenandel..

 

Noen som har noen ideer om hva man kan gjøre.. det er 2 stygge striper som er relativt dype på frontsiden, mens bakdelen av bilen er det kun 1 stripe som ikke virker så dyp.

 

Lest at det finnes noen som har spesialisert seg på lakkering av riper, men vet ikke hvem... noen som vet ?

 

Noen lakkerings verksted anbefalinger i oslo området ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har snakket med Glenn på Forus BilPleie Senter tidligere angående dette og hvis ripene ikke er for dype så kan de i verste fall pusse lakken slik at den blir ganske varm og fordeler seg i ripene.

 

Det negative er at hvis det blir for varmt og lakkdybden er liten så blir det.....ja mindre fint og da må du lakkere enten du vil eller ei.

 

Så med andre ord, ta kontakt med noen proffe folk innen bilpleie, kanskje de kan hjelpe deg.

Var ikke så dyrt vistnok, men noen høvdinger må du sikkert regne med.

 

Håper dette hjalp deg litt på vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.