#1 Skrevet Juli 15, 2007 Jeg fant ut når jeg var i bilen nå at det faktisk er en egen insjø bak førersetet mitt , det var masse vann der til og med oppå gummi matta liksom, noen som aner hvor dette kan kommer fra. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2007 har selv bada i den innsjøen !! men det kommer mest sannsynlig av at pakningen mellom stålplata og selvedøra er ødelagt (bak dørtrekket) .. så enten når det regner elle du vasker bilen, så renner vannet ned med vinduet.. men i stedet for å renne ut i dreneringshulla i underkant døra så renner det inn i bilen pga dårlig/ødelagt pakning.. du burde få ordnet det snarest da det er endel elektronikk under på fører sia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2007 okay tenkte kanskje det kunne være noe med at jeg kjørte uten lister på siden akkurat nå, men da skal jeg nok få tittet innenfor dørtrekket asap. Kjedelig og bli våt i nakken vist det begyner og blåse mye liksom Takk for svar. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2007 eg tok å tettet rundt metallplata med silikon.. å det har vart tørt siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2007 oioioi.. har drevet litt med bilen nå, og det var faktisk ikke en liten insjø men Mjøsa som hadde kommet bak der, har tatt ut x antall liter vann nå men, finner ikke ut hvor det kommer fra, tok av dørtrekk og sjekket der men ingen antydning til vann, vasket bilen først men ikke en dråpe der. Trekket er ikke vått ned fra noen side heller det er kun vått nedi der liksom. Har tatt opp lister og baksettet og litt og satt en flaske og et stort håndkle under der og står til tørk nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2007 Har du sjekka drenerings hullene i batterikassa. Eg hadde problem med at dei var tette og fekk vatn inn bak på førersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2007 hmm det må sjekks. Støvsuge? Nei da har vi ikke sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2007 Har du sjekka drenerings hullene i batterikassa. Eg hadde problem med at dei var tette og fekk vatn inn bak på førersiden. Da burde det vell vært poblem fremme også ? Titta litt nå og det er litt vått foran sete også men, kjente under teppe og det var ikke slik der. Hater Hater Hater !"#¤#¤"% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2007 hvordan får man ut førerstolen her da? Noen som har en enkel forklaring ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2007 Er det ikke bare å nappe ut den tappen på skinnen i midten da? Og dra hele setet bakover og ut av sporene? (eller er det noe spesialgreier på badeland bilene? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2007 hos meg var det ikke serlig tegn te at vannet kom inn der så eg seie.. men vis du ser mellom gummilista og plast lista nede ved terskelen.. der va det litt vått hos meg vartfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2007 Da burde det vell vært poblem fremme også ? Titta litt nå og det er litt vått foran sete også men, kjente under teppe og det var ikke slik der. Hater Hater Hater !"#¤#¤"% Eg hadde det også slik men ikkje med så mykje vatn som du har. Var noko vatn men lite i forhold til bak. Då eg sjekka drenerings hullene framme var begge tette av alt muleg dritt. Eg gjorde reint heile batterikassa og pirka ut det eg fekk og rann gjennom men 3l vatn. Lista nede på frontruta satt ikkje heller heilt som den skulle så eg festa den også på samme tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2007 Er det ikke bare å nappe ut den tappen på skinnen i midten da? Og dra hele setet bakover og ut av sporene? (eller er det noe spesialgreier på badeland bilene? ) Hehe er sikkert noe rart med dem som har litt spesiele specs .. Trodde det var som på dem andre jeg tatt og også men, så på det og det så ut som den pluggen ikke var noe og nappe ut? hos meg var det ikke serlig tegn te at vannet kom inn der så eg seie.. men vis du ser mellom gummilista og plast lista nede ved terskelen.. der va det litt vått hos meg vartfall. Det var jo ikke noe vann nedover tepper der heller liksom ikke noe tegn til vann der du snakker om heller, nesten så man skulle tro det kom fra hull i gulvet pga så lite spor ellers, men da hadde det sikkert forsvunnet og. Eg hadde det også slik men ikkje med så mykje vatn som du har. Var noko vatn men lite i forhold til bak. Då eg sjekka drenerings hullene framme var begge tette av alt muleg dritt. Eg gjorde reint heile batterikassa og pirka ut det eg fekk og rann gjennom men 3l vatn.Lista nede på frontruta satt ikkje heller heilt som den skulle så eg festa den også på samme tid. Hmm tok ut batteriet og slik da eller?? for det er vell hele der som hjernen og alt ligger det da? Takk for svar alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2007 Slik fjerner du hvertfall setet... Er samme måte som beskrevet over her ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 16, 2007 Slik fjerner du hvertfall setet... Er samme måte som beskrevet over her ja. Eg har passat 99 mod.... å er ikkje litt likt det som du har på bilde der i fronten på mitt sete vertfall..... det bilde u har der er helt lik oppleg som eg hadde på Golf 2`en min. Eg måtte gi meg... fant fan ikkje ut korleis eg løste det i front... noen babla om at det var 2 stk torx skruer eg skulle løyse i front men dei fant eg ikkje., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 16, 2007 Eg har passat 99 mod.... å er ikkje litt likt det som du har på bilde der i fronten på mitt sete vertfall..... det bilde u har der er helt lik oppleg som eg hadde på Golf 2`en min. Eg måtte gi meg... fant fan ikkje ut korleis eg løste det i front... noen babla om at det var 2 stk torx skruer eg skulle løyse i front men dei fant eg ikkje., Hm, det var da veldig rart. Bildene over er fra verkstedmanualen... Mulig det er noe feil i den da, men da er isåfall dette første feil jeg finner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 16, 2007 Eg har passat 99 mod.... å er ikkje litt likt det som du har på bilde der i fronten på mitt sete vertfall..... det bilde u har der er helt lik oppleg som eg hadde på Golf 2`en min. Eg måtte gi meg... fant fan ikkje ut korleis eg løste det i front... noen babla om at det var 2 stk torx skruer eg skulle løyse i front men dei fant eg ikkje., er akuratt slik som på golfen ja, men ikke slik på passaten. Men jeg burde fratas al rett til og føre og fikle med mottorvogn, for og være så idiotisk som det jeg er i hodet skulle faktisk vært straffbart!!!! Bilde sier mere en 1000ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 16, 2007 er akuratt slik som på golfen ja, men ikke slik på passaten. Men jeg burde fratas al rett til og føre og fikle med mottorvogn, for og være så idiotisk som det jeg er i hodet skulle faktisk vært straffbart!!!! Bilde sier mere en 1000ord hmmm eg ser ikkje helt kva du har tatt bilde av her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 16, 2007 hmm den til høyre er vaieren til Panser åpneren, det blanke er til Turbotrykksmåleren, som btw ikke er der lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 16, 2007 hmm den til høyre er vaieren til Panser åpneren, det blanke er til Turbotrykksmåleren, som btw ikke er der lenger.. eg har slitt litt med vann i gulvet på min passat oge...... så eg var ut no og tok ut batteriet og sjekket dreneringane.... dei 2 som eg fant ver potte tette..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 16, 2007 Okay jeg sjekka det jeg og men den var fin den, men som du ser på bildet så var ikke det problemet mit heller, jeg har lagd problemet mit selv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 16, 2007 Hehe, godt at problemet er løst da;) 10 poeng for selvironi.. Foreslår at du finner en annen gjennomføring til turbotrykksmåleren din:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 16, 2007 er akuratt slik som på golfen ja, men ikke slik på passaten. Men jeg burde fratas al rett til og føre og fikle med mottorvogn, for og være så idiotisk som det jeg er i hodet skulle faktisk vært straffbart!!!! Bilde sier mere en 1000ord hahaha... litt av en gluping som har lakt den slangen der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 16, 2007 ja han må være en stor tosk egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 17, 2007 Har hatt samme problemet på min passat 99.Da var det 2 stk tropper under bilen fører siden som var borte, kjøpte nye tropper og satte i alt OK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...