Anbefalte innlegg

Hmm tok ut batteriet og slik da eller?? for det er vell hele der som hjernen og alt ligger det da?

Hei!

Litt på siden kanskje, og ikke aktuelt for din modell, men; hjernen til sentrallåsen, speil, vinduer, varmen til speilene, lysene i kontrollpanelet, bilalarmen og lysene inni bilen, ligger under dørken i en "kasse" på passasjersiden på min 2002...

Det kan komme vann inn dit hvis batterikassens dreneringshull blir tette... Det "renner over" en plass der oppe, og dette vannet havner nede i dørken på passasjersiden vistnok.

Måtte skifte hjernen min her i vinter, og da sa de at det var fuktig der nede i "brønnen" som hjernen ligger i. DI mitt tilfelle var ikke dette årsaken til feilen på styringsboksen min, men jeg innbiller meg at fuktig miljø og slike komponenter går dårlig ilag i lengden... :)

Truls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje triks og legge turbotrykk's måler slangen in i gjerne boksen med en pakking ting og vidre derfra og inn? Eller går det ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje triks og legge turbotrykk's måler slangen in i gjerne boksen med en pakking ting og vidre derfra og inn? Eller går det ikke?

Du han gå inn ved hjernen.. Der er det jo pakning, og kommer igjen rett under rattstammen under der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.