#1 Skrevet Juli 15, 2007 Skal bytte lysbryter på min Touran.. Noen tips til hvordan jeg skal få bryter`n ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2007 Skal bytte lysbryter på min Touran..Noen tips til hvordan jeg skal få bryter`n ut? Når bryteren står i null posisjon så presser du den inn og vrir over i parklys posisjon. Så er det bare å trekke den ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2007 Når bryteren står i null posisjon så presser du den inn og vrir over i parklys posisjon. Så er det bare å trekke den ut:) Hjertlig takk Ørjan! Dæven så mye du veit da. Takk nok engang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2007 Hjertlig takk Ørjan!Dæven så mye du veit da. Takk nok engang! Bare hyggelig det vet du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...