Anbefalte innlegg

Er det bare 2 skruer (en på hver side) og en haug av de feste ''klippsene'' eller er det noe mere som holder fast leppa? Skal få fjerna tilhengerfestet så må få vekk leppa først for å få det av..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare 2 skruer (en på hver side) og en haug av de feste ''klippsene'' eller er det noe mere som holder fast leppa? Skal få fjerna tilhengerfestet så må få vekk leppa først for å få det av..

 

Sitter vel bare i 2 skruer, en på hver side i bakkant av hjulbuene + de "klipsene"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess, da har jeg noe å finne på i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man av de klippsene på midten av skjermen? Jeg har ikke lange nok armer til å nå de på høyre siden. Også er det et merkelig feste på venstre siden. 3kant aktig. Forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man av de klippsene på midten av skjermen? Jeg har ikke lange nok armer til å nå de på høyre siden. Også er det et merkelig feste på venstre siden. 3kant aktig. Forslag?

 

Ingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje det like kjapt å ta av fangeren då? eller er henger festet i veien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man av de klippsene på midten av skjermen? Jeg har ikke lange nok armer til å nå de på høyre siden. Også er det et merkelig feste på venstre siden. 3kant aktig. Forslag?

 

Lurer fortsatt på dette : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi rev de av på bilen til en kompis. da vi heller ikke fant noen måte å gjøre dt på..

men skal vel være en skrue der eller noe?

om jeg skjønte riktig sted da? om du skulle ødelegge den har jeg bakleppe til dg: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi rev de av på bilen til en kompis. da vi heller ikke fant noen måte å gjøre dt på..

men skal vel være en skrue der eller noe?

om jeg skjønte riktig sted da? om du skulle ødelegge den har jeg bakleppe til dg: )

 

Takk for tips, helt riktig sted hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg byttet leppa på bakfangrene min så tok jeg førts av hele fangeren for å komme til alle "klippsene" fra baksiden. Da var det ikke noe problem å få av leppa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har tenkt på det, men er det stor jobb å få av hele fangeren? Trenger jo ikke å ta av leppa da, er jo bare for å komme til dette for****e tilhengerfestet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten bump på denne. Vanskelig å få av bakfangeren? Fangeren forran var jo ikke så vanskelig å få av (i alle fall når man ikke tar den av selv Ørjan :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så vanskelig.. er en skrue under hver baklykt. og de i innerskjermene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baklyktene derimot!! hehe-. er 3 skruer på lykten på førersiden og 2 på den andre.. lykten på bilens høyreside har en tapp som går inn i et feste fremst i spissen istedet for den siste skruen.. berre å dra forsiktig rett ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakleppen på min gikk lett av, bare to skruer, en i hver hjulbue.

Klipsene er bare til å dra ut, bare pass på å hold igjen på selve fangeren, så ikke den følger med også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne guiden, men får prøve å få av leppa en gang til uten å ta av fangern. Fint å slippe sånt stress..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at de torrx skruene har fått slipt vekk de ''sporene'' skrutrekkeren tar tak i. Må vel prøve å få skrudd dem ut med no vannpumpetang eller noe sånt da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.