#1 Skrevet Juli 15, 2007 Har konstantert at mine kammer er utslitt, bilen har gått 220000km ca. Syns dett er allt for tidlig, dårlig kvalitet !! har bestandig hatt audi, kommer nok til og ha d og, men.. Saken er den at jeg er bilmekaniker selv, men kunne trengt noen tegninger over motoren, bl.a står reimhjulene på kon ser jeg, har begynt å plukket ned. Kjøpte kammer i fra Tyskland, kom på rundt 7000kr med mva og frakt. Lokale audi sjappa skulle ha 37 tusen!!! for jobben.......... Er det noen av dere som har gjort jobben, og som ev. kunne skaffet meg noe dokumentasjon? Den lokale sjappa vil jo sef. ikke d.. Er d mer som bør byttes samtidig? Bytter register mm sef. Håper på raskt svar, bilen er i småbiter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2007 ikke for å være frekk, men hvis du er bilmekaniker så vet du vel hva som burde skiftes samtidig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2007 Tja, som bilmekaniker på Opel, så har vi vel ikke så mye erfaring med vag biler da.. Jeg tenkte om noen her var mek. på vag, og kunne hjelpe meg istedenfor å stille sånne dumme spørsmål.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 Ingen som kan hjelpe? Ser mange her har gjort jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2007 har skiftet noen sånne ja... Når du skifter kammene bør du skifte vipparmene og anslagene også, da disse også slites... Når du først holder på så kan du altids tenke på regsister/ pumereima også. Og hvis du skifter disse så er det ikke dumt å ta med vannpumpa i tillegg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...