#1 Skrevet Juli 16, 2007 Heisann... Skal overhale g-laderen min nå snart, eller sende den inn til SStuning.. Han sa han også kunne gi meg en god pris på porting med chip og 68mm ladehjul hvis jeg ville...RS1 porting av g-laderen, vil det skade motoren min tror dere? den har passert 200000KM nå...Gjør det no? Hva vil dere anbefale? Og ca hvor mye hester vil jeg få? 180-190? har effektanlegg og KN Filter... Et tilleggsspm: Satt vekk bilen for å bytte registerreimen for 2 år siden, men han bytta da ikke vannpumpa.. vet den burde byttes ved reg reim bytte.. men er det VELDIG krise på g60? eller holder vannpumpa mye lengre? Mvh Fredrik Helberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 Tror ikke det vil skade motoren mer en litt økt slitasje. Pga at motoren begynner å bli slitt tror jeg ikke du får mer en ca 180 hk. Vannpumpen drives ikke av registerreimen. Så det er ikke noe krise. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2007 Vet at på bruttern sin, så gikk rådelager med en gang vi satte på 65mm hjul og Full Blend portet lader. Har du ikke byttet rådelager, kan det være greit å bytte det mens du har laderen til overhaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 Vet at på bruttern sin, så gikk rådelager med en gang vi satte på 65mm hjul og Full Blend portet lader. Har du ikke byttet rådelager, kan det være greit å bytte det mens du har laderen til overhaling Helt enig,på rundt 200` er de fleste G60`er modne for rådelagerbytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2007 Så va nnpumpen går ikke på registerreimen nei...bra det da hvertfall.. Rådelager ja, er ikke de mye stress og bytte da? MÅ vel ut med motoren og greier? Eller hvordan gjør jeg det? Litt detaljert fo¨rklaring hadde vært bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2007 Tror de som kan det gjør det fra undersiden uten å ta ut motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2007 Tar det fra undersiden ja, skal bytte rådelager på min også. Men tror jeg setter den på verskted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2007 oki, bare av med bunnpanne og oljepumpa da eller? kanskje prøve selv...får sjå noe spesielt moment jeg må passe på og skru til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2007 E ikke noe styr å bytte rådelagre selv. Har du løftebukk/grav så e jobben gjort på godt under 2 timer. Trenger ikke løftebukk/grav, men gjør det litt enklere. Bare av med bunnpanne og vekk med oljepumpe så har du "god"plass" å jobbe på Husker ikke moment, men det kan sikkert noe andre svare på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...