#1 Skrevet Juli 16, 2007 E det noen som vet hvilken dimensjoner det e på vacumslangene på en g60 maskin? Og spesielt den som e 1000mm som går til hjernen? Hvem selger dette i silikon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 Kom igjen fra rudskogen i natt og der kjøpte jeg vacum slangene i samco sine,kostet 150 kr for en 3 m slange. Tror den boden jeg kjøpte den i var av kollevold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2007 mener å huske at det er 3,5mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 mener å huske at det er 3,5mm E dette den 1m slangen? E den lik som de fleste andre vacum slanger? Får ikke målt på min siden eg e offshore, men tenkte eg skulle bestille så eg har de når eg kommer hjem. Grunnen til bytte e at det suser en plass og at bilen går veldig høyt på tomgang (1200rpm) I tillegg til det så smeller og putrer det av og til når den har så høy tomgang. Kanskje fått justert tenningen hadde vært en idè? Høye tomgang skjer bare når motor e varm. Noen som har noen formeninger om ka det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2007 Ingen som har noen formeninger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...